تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر تهیه برنامه عملیاتی مقابله با تهدیدات پشه آئدس | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر تهیه و تدوین برنامه عملیاتی مقابله با تهدیدات پشه آئدس در استان تاکید کرد و گفت: این برنامه باید برای همه سطوح مختلف تهیه و جمع‌آوری شود. دکتر مهدی احمدی نژاد ۱۶ مرداد ماه در پنجمین جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس، مشارکت […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر تهیه و تدوین برنامه عملیاتی مقابله با تهدیدات پشه آئدس در استان تاکید کرد و گفت: این برنامه باید برای همه سطوح مختلف تهیه و جمع‌آوری شود.

دکتر مهدی احمدی نژاد ۱۶ مرداد ماه در پنجمین جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس، مشارکت سازمان‌های دیگر برای مقابله با پشه آئدس را ضروری دانست و افزود: وظایف هریک از دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با این تهدید باید تهیه و به آنها منتقل شود.

وی برگزاری مانورهای دور میزی و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه پزشکان عمومی در شهرستان‌ها را از اولویت‌های مقابله با بیماری‌های منتقله از پشه آئدس عنوان کرد.

احمدی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر در استان کرمان پشه آئدس مشاهده نشده و گزارشی از ابتلا به بیماری تب دنگی در استان گزارش نشده است، اظهار کرد: در عین حال باید آمادگی کامل را برای مقابله با بیماری داشته باشیم.

در این نشست همچنین مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ۱۴ روز قبل یک مورد به تعداد مبتلایان به تب دنگی در کشور افزوده شده و تعداد مبتلایان به ۱۵۲ مورد رسیده و این نشان دهنده کنترل روند ورود بیماری و کنترل گسترش آن است.

انتهای پیام


تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر تهیه برنامه عملیاتی مقابله با تهدیدات پشه آئدس

منبع: ایـسنا
? تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر تهیه برنامه عملیاتی مقابله با تهدیدات پشه آئدس