تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در استان کرمان نداشتیم

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مهدی بخشی پیش از ظهر امروز در ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه اینکه فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرمان روند خوبی را طی می‌کند، اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده، حضور مردم در پای صندوق‌های رای هر لحظه بیشتر می‌شود. وی افزود: از ابتدای صبح […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مهدی بخشی پیش از ظهر امروز در ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه اینکه فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرمان روند خوبی را طی می‌کند، اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده، حضور مردم در پای صندوق‌های رای هر لحظه بیشتر می‌شود.

وی افزود: از ابتدای صبح امروز تاکنون هیچ گزارش و مشکل خاصی در انتخابات استان کرمان که نیاز به برخورد قضائی داشته باشد، تخلف انتخاباتی و یا موارد خاصی که مبنی در خرید و فروش آرا و اخلال در انتخابات در استان باشد، نداشته‌ایم.

دادستان کرمان به نمایندگان نامزدهای انتخابات، هوادارانشان و مردم، گفت: توصیه می‌کنیم همه قانون را رعایت کرده و تخلف نکنند؛ قطعاً دستگاه قضائی در صورت دریافت گزارش تخلف و جرم ورود خواهد کرد و با متخلفان در هر سمتی بدون مماشات برخورد می‌کند.

وی با اشاره به رصد فضای مجازی توسط نهادهای مختلف بیان کرد: مهلت تبلیغات قانونی ساعت هشت روز گذشته به پایان رسیده و در صورتی که درباره تبلیغات در فضای مجازی گزارشی واصل شود، با آن برخورد می‌شود.

بخشی با اشاره به تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در کرمان، افزود: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادستانی‌های سراسر استان فعال است.

وی با بیان اینکه بیان امروز روز مهمی برای نظام جمهوری اسلامی است و کل دنیا انتخابات ما را می‌بیند و رصد می‌کنند، گفت: هر چه شرکت مردم در انتخابات پرشورتر باشد موجب دوام و بقای بهتر انقلاب می‌شود و قطعاً قوت قلب و پشتیبانی برای رئیس جمهور آینده است تا بتواند با قدرت بهتری راه خود را ادامه بدهد.

دادستان کرمان با اشاره به اینکه امروز بیش از دهه‌های گذشته چشم دنیا به ویژه ستمدیدگان و ملت مظلوم فلسطین و غزه به این انتخابات و آرا ملت ما دوخته شده است، افزود: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای به شکست استکبار کمک خواهند کرد و اقتدار ایران در گرو انتخابات باشکوه است.

وی با تاکید بر اینکه مردم گوش به فرمان رهبر انقلاب و سکاندار نظام هستند و با حضور پرشور، درخت تنومند نظام اسلامی را آبیاری خواهند کرد، گفت: با تداوم نظام، هر چه سریع‌تر پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش سپرده شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در استان کرمان نداشتیم

منبع: تسنــیم
? تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در استان کرمان نداشتیم