تاکنون تخصیصی در زمینۀ مصوبات سفر ریاست‌جمهوری نداشتیم

فردای کرمان – گروه اقتصاد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت:«براساس واریزی خزانه حقوق دولتی معادن استان کرمان در سه ماهۀ اول امسال ۴۰۰ میلیارد تومان بوده و در ۶ ماهه نزدیک به ۷ هزار میلیارد تومان وصولی داشتیم و به تهران ابلاغ کردیم و مرکز نیز قول مساعد برای بازگشت سهم ۱۵ […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت:«براساس واریزی خزانه حقوق دولتی معادن استان کرمان در سه ماهۀ اول امسال ۴۰۰ میلیارد تومان بوده و در ۶ ماهه نزدیک به ۷ هزار میلیارد تومان وصولی داشتیم و به تهران ابلاغ کردیم و مرکز نیز قول مساعد برای بازگشت سهم ۱۵ درصد آن که حدود ۱۱۲ میلیارد تومان است را داده تا ظرف یک ماه آینده ابلاغ کنند.»

جعفر رودری افزود:«در بودجۀ امسال سهمیۀ وصولی استان کرمان از حقوق دولتی ۲۲ هزار میلیارد تومان است و پیشنهاد می‌کنم جذب سرعت پیدا کند تا در ۹ ماهۀ سال،بخش عمدۀ ۱۵ درصد سهم استان را بازگشت دهیم».

وی همچنین یادآور شد:«سرجمع تخصیص استان در حوزۀ تملک سرمایه‌ای ۱۶ درصد و این رقم تقریبا در همۀ استان‌ها یکسان است و تاکنون تخصیصی در زمینۀ مصوبات سفر ریاست جمهور به استان داده نشده است».

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا کرمان،رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان ۲۳ مهرماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان بیان کرد:«تقریبا همۀ موافقت‌نامه‌های استان مبادله شده است و فقط چهار دستگاه این مهم را انجام نداده‌اند و استان کرمان جزو معدود استان‌هایی است که این مبادلات در آن انجام شده است».

وی یادآور شد:«لایحۀ بودجه در حال تدوین است دستگاه‌های اجرایی قبل از تدوین لایحۀ بودجه نیازها و پیشنهادهای خود را ارائه کنند».

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد:«میزان بدهی دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاری به سازمان تامین اجتماعی بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان است که تقریبا ۲۹ میلیارد تومان آن متعلق به دستگاه‌های اجرایی است».

وی همچنین با اشاره به بازار کار استان،گفت:«نرخ مشارکت استان در فصل بهار ۳۹.۲ بود که اکنون به ۴۰ رسیده است و همزمان نرخ بیکاری نیز کاهش یافته است. نسبت اشتغال استان در تابستان سال گذشته،۳۵.۸ درصد بوده و اکنون خوشبختانه به ۳۶.۸ درصد رسیده است». /پ




تاکنون تخصیصی در زمینۀ مصوبات سفر ریاست‌جمهوری نداشتیم

منبع:خبر کرمان
?

تاکنون تخصیصی در زمینۀ مصوبات سفر ریاست‌جمهوری نداشتیم

:اخبار استان کرمان – اقتصادی