تامین مالی مهمترین مشکل واحدهای اقتصادی کرمان است

کرمان- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان گفت: در پایش انجام شده از واحدهای اقتصادی استان مشخص شد که حدود ۶۴ از درصد واحدهای استان در حوزه تامین مالی دچار مشکل هستند. مهدی حسینی نژاد در گفتگو با نذیر کرمان، ضمن اشاره به پایش انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان […]

کرمان- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان گفت: در پایش انجام شده از واحدهای اقتصادی استان مشخص شد که حدود ۶۴ از درصد واحدهای استان در حوزه تامین مالی دچار مشکل هستند.

مهدی حسینی نژاد در گفتگو با نذیر کرمان، ضمن اشاره به پایش انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، گفت: دراین مطالعه مشخص شد که بیش از ۶۴ درصد از واحدهای صنعتی و معدنی استان در حوزه تأمین مالی دچار مشکل هستند.

وی ادامه داد براساس عارضه یابی انجام شده، بعد از موضوع تأمین مالی، چالش اساسی واحدهای صنعتی و معدنی استان، تأمین بازار و مشکلات بازاریابی و فروش بود که شامل ۴۳ درصد واحدهای اقتصادی استان است.

رئیس سازمان صمت استان کرمان ادامه داد: برطبق ارزیابی انجام شده، مشکلات واحدهای اقتصادی با دستگاه‌های اجرایی مثل بیمه تأمین اجتماعی و مالیات هم از چالش‌های دیگر واحدهای صنعتی و معدنی استان است.

کد خبر ۵۹۰۶۴۰۱




تامین مالی مهمترین مشکل واحدهای اقتصادی کرمان است

منبع: مــهر
? تامین مالی مهمترین مشکل واحدهای اقتصادی کرمان است