تارتار: برای شروع بد نبود! | اخبار کرمان و شهرستان ها

سرمربی گل گهر سیرجان از برد تیمش برابر استقلال خوزستان ابراز رضایت کرد. به گزارش نذیر کرمان، مهدی تارتار در نشست خبری دیدار گل گهر و استقلال خوزستان از هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی‌ دو نیمه متفاوت داشت و ما در نیمه اول خیلی بد بودیم و اگر گلی را دریافت نکردیم خوش‌شانس هم […]



سرمربی گل گهر سیرجان از برد تیمش برابر استقلال خوزستان ابراز رضایت کرد.

به گزارش نذیر کرمان، مهدی تارتار در نشست خبری دیدار گل گهر و استقلال خوزستان از هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی‌ دو نیمه متفاوت داشت و ما در نیمه اول خیلی بد بودیم و اگر گلی را دریافت نکردیم خوش‌شانس هم بودیم. بی‌برنامه بودیم که برای خود من هم عجیب بود.

او افزود: در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم به بازی مسلط شدیم و توانستیم دو گل بزنیم و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم که بدشانس بودیم. توپ‌مان به تیر دروازه برخورد کرد.

او گفت: فکر می‌کنم برای شروع بد نبود. در هفته دوم بعد از مدت‌ها توانستیم برنده باشیم. ان‌شاءالله این شروعی برای موفقیت‌های بیشتر باشد.

تارتار تأکید کرد: باید خیلی تلاش کنیم. تیم ما خیلی کار دارد و باید بیشتر زحمت بکشیم هم کادر فنی هم بازیکنان تا انسجام لازم را بدست بیاوریم. جا دارد از بازیکنانم که بخصوص در نیمه دوم خیلی خوب کار کردند تشکر کنم. برای بازی بعد آماده می‌شویم و ان‌شاءالله بازی بعدی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی گل گهر درباره دلیل غیبت برخی بازیکنان، گفت: این مسائل را دیگر به ما بسپارید. خودمان براساس نیازمان از بعضی بازیکنان استفاده می‌کنیم و از بعضی استفاده نمی‌کنیم. بعضی در تیم می‌مانند و بعضی ممکن است نباشند. این‌ها را به کادرفنی بسپارید.

تارتار درخصوص اینکه تعویض‌ها روند تیم را تغییر داد، گفت: تعویضی‌ها خوب بودند. گفتم با تغییراتی که ایجاد کردیم به بازی مسلط شدیم. بازیکنانی که وارد بازی شدند کیفیت خوبی از خودشان نشان دادند.

وی در مورد اینکه انتقادش از عملکرد تیم در نیمه اول شجاعانه بود، گفت: همیشه هرکجا بودم صادقانه صحبت کردم. اگر تیمم بد بازی کند می‌گویم و واهمه‌ای ندارم. باید خودمان را اصلاح کنیم. اگر انتقاد پذیر نباشیم تیم‌مان آسیب می‌بیند. باید بپذیریم در نیمه اول خوب نبودیم. حتی در بازی هفته اول مقابل ملوان هم کیفیت خوبی نداشتیم. البته آنجا زمین خراب بود ولی اینجا در زمین خوب در نیمه اول خوب بازی نکردیم.

انتهای پیام


تارتار: برای شروع بد نبود!

منبع: ایـسنا
? تارتار: برای شروع بد نبود!