تاثیر نمایش‌های انقلابی در رشد فرهنگی جوانان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر کرمان، امروز ۹ فروردین‌ماه و به مناسبت روز جهانی تئاتر، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مجتمع تئاتر شهر کرمان، ضمن ابراز خرسندی از اتمام مقاوم‌سازی مجتمع و ساخت […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر کرمان، امروز ۹ فروردین‌ماه و به مناسبت روز جهانی تئاتر، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مجتمع تئاتر شهر کرمان، ضمن ابراز خرسندی از اتمام مقاوم‌سازی مجتمع و ساخت پلاتوی مدرن تئاتر شهر، بر نقش تئاتر در توسعه فرهنگ عمومی تاکید کرد.

پورابراهیمی خاطر نشان کرد: با رونق نمایش‌هایی با مضامین انقلابی خصوصا زندگی و سیره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توان در جهت رشد فرهنگی قشر جوان تاثیرگذار بود.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی گفت: تکمیل و تجهیز مجتمع تئاتر شهر و سایر سالن‌های تئاتر باید در اولویت برنامه‌های امسال باشد و شخصا این مورد را پیگیری می‌کنم.

مهدی بذرافشان، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان نیز در این بازدید، گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر شاهد افتتاح دبیرخانه سراسری جشنواره تئاتر سردار آسمانی در کرمان بودیم. با وجود دبیرخانه در کرمان و دسترسی هنرمندان کرمانی به مستندات مرتبط با شهید سلیمانی، استان کرمان می‌تواند به عنوان مرکز تولید تئاتر با مضامین دفاع مقدس، مقاومت و شهید سلیمانی معرفی شود.

وی افزود: توسعه تئاتر در دوران پسا کرونا می‌تواند به عنوان راهکار کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از کرونا مدنظر قرار گیرد؛ اما به دلیل تعطیلی دوساله مراکز تخصصی و گروه‌های تئاتر، باید تئاتر در اولویت برنامه‌ریزی مدیران اجرایی استان قرار گیرد تا بتواند نقش تاریخی‌اش را ایفا کند.

انتهای پیام




تاثیر نمایش‌های انقلابی در رشد فرهنگی جوانان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? تاثیر نمایش‌های انقلابی در رشد فرهنگی جوانان