تأکید امامین انقلاب بر وحدت شیعه و سنی/ لزوم حفظ اتحاد در بین تمامی اقوام و مذاهب

مولوی عبیدالله شهیکی گفت: دشمنان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارکان نظام ما دندان تیز کرده اند؛ بنابراین کسانی که دلشان برای نظام، اسلام و کشور می سوزد باید وحدت در جامعه را بین تمامی اقوام، مذاهب و طوایف حفظ کنند و به ویژه مسئولان، علما و ریش سفیدان بدانند که هم اکنون […]

مولوی عبیدالله شهیکی گفت: دشمنان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارکان نظام ما دندان تیز کرده اند؛ بنابراین کسانی که دلشان برای نظام، اسلام و کشور می سوزد باید وحدت در جامعه را بین تمامی اقوام، مذاهب و طوایف حفظ کنند و به ویژه مسئولان، علما و ریش سفیدان بدانند که هم اکنون زمان اتحاد و یکپارچگی است.

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اینکه امسال هفته وحدت با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تقارن داشت، گفت: بانی اصلی وحدت به ویژه در زمینه وحدت و امنیت، نیروی انتظامی است.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: زمانی که مقام معظم رهبری در ایرانشهر تبعید بودند در سال ۱۳۵۶، مسئله وحدت در مسجد آل رسول شهرستان ایرانشهر پایه گذاری شد.

وی ابراز کرد: امامین انقلاب و مقام معظم رهبری نسبت به مسئله وحدت همواره تأکید و بر همین اساس، هفته ای را به نام هفته وحدت در کشور نامگذاری کرده اند و شاهد هستیم که جلسات و سمنیارهای مختلف در این ایام در سطح کشور، استان و شهرستان ها برگزار می شود.

مولوی شهیکی با تأکید بر اینکه شیعه و سنی باید با هم وحدت داشته باشیم، عنوان کرد: ما مشترکات بسیار زیادی داریم و چنانچه اختلافی هم وجود دارد، بسیار جزیی است؛ اما در بحث خدا، قرآن و دین شیعه و سنی یکی است.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه وحدت قلبی باید بین شیعه و سنی وجود داشته باشد، اظهار کرد: دشمنان، معاندین و خود فروخته ها نمی گذارند در راستای وحدت گام برداشته شود و همواره در تلاشند تا وحدت بین مسلمانان را بر هم بزنند؛ بنابراین علما، روشنفکران و مسئولان برای حفظ وحدت باید تلاش کنند و این مهم نیاز امروز است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارکان نظام ما دندان تیز کرده اند؛ بنابراین کسانی که دلشان برای نظام، اسلام و کشور می سوزد باید وحدت در جامعه را بین تمامی اقوام، مذاهب و طوایف حفظ کنند و به ویژه مسئولان، علما و ریش سفیدان بدانند که هم اکنون زمان اتحاد و یکپارچگی است.

انتهای پیام/م




تأکید امامین انقلاب بر وحدت شیعه و سنی/ لزوم حفظ اتحاد در بین تمامی اقوام و مذاهب

منبع:آرمـان
? تأکید امامین انقلاب بر وحدت شیعه و سنی/ لزوم حفظ اتحاد در بین تمامی اقوام و مذاهب