تأسیس رشته حسابداری در دانشگاه ملی جیرفت

رئیس دانشگاه ملی جیرفت گفت: بعد از طی سه سال هدف‌گذاری بر رشته‌های پرکاربرد موفق به تأسیس مقطع کارشناسی رشته حسابداری در دانشگاه جیرفت شدیم. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ حسین شکفته در خصوص تأسیس مقطع کارشناسی رشته حسابداری در دانشگاه ملی جیرفت بیان کرد: طی سه سال هدف‌گذاری بر رشته‌های […]



رئیس دانشگاه ملی جیرفت گفت: بعد از طی سه سال هدف‌گذاری بر رشته‌های پرکاربرد موفق به تأسیس مقطع کارشناسی رشته حسابداری در دانشگاه جیرفت شدیم.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ حسین شکفته در خصوص تأسیس مقطع کارشناسی رشته حسابداری در دانشگاه ملی جیرفت بیان کرد: طی سه سال هدف‌گذاری بر رشته‌های پرکاربرد و نیازمند جنوب استان در جهت تربیت نیروی انسانی کارآمد، موفق شدیم براساس ظرفیت‌های ارتقاء یافته آموزشی اعم‌ از نیروی انسانی و زیرساخت‌های آموزشی مجوز رشته حسابداری در مقطع کارشناسی را از شورای گسترش دریافت نماییم.

 
وی مطرح کرد: کد انتخابی این رشته اثرگذار و پر مخاطب در اولین دفترچه راهنمای انتخاب رشته ۱۴۰۳ درج خواهد شد و داوطلبان می‌توانند از این طریق، بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی در جنوب کرمان را برای تحصیل در این رشته انتخاب نمایند.
 
رئیس دانشگاه ملی جیرفت رشته حسابداری را از رشته‌های شناور در دانشگاه‌ها توصیف کرد و افزود: داوطلبان رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی می‌توانند از طریق آزمون سراسری در این رشته ادامه تحصیل دهند.
 
گفتنی است دانشگاه جیرفت جامع‌ترین دانشگاه دولتی در جنوب کرمان است که در جیرفت کیلومتر هشت بزرگراه خلیج فارس واقع شده است.
 
منبع: دقیانوس
انتهای خبر/ فلاح
 


تأسیس رشته حسابداری در دانشگاه ملی جیرفت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? تأسیس رشته حسابداری در دانشگاه ملی جیرفت