بیمه، مالیات و بانک مهم‌ترین دغدغۀ فعالان اقتصادی استان است

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی استان کرمان بیشترین دغدغه را در بیمه،مالیات و بانک دارند،گفت:«۷۵ درصد مشکلات فعالان اقتصادی کرمان در این سه حوزه است و مشکل مربوط به یک سازمان،اداره‌کل و یا فرد نیست،بلکه سیستم بانکی و تامین اجتماعی و مالیاتی مشکل دارد». سیدمهدی طبیب‌زاده افزود:«سیستم […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی استان کرمان بیشترین دغدغه را در بیمه،مالیات و بانک دارند،گفت:«۷۵ درصد مشکلات فعالان اقتصادی کرمان در این سه حوزه است و مشکل مربوط به یک سازمان،اداره‌کل و یا فرد نیست،بلکه سیستم بانکی و تامین اجتماعی و مالیاتی مشکل دارد».

سیدمهدی طبیب‌زاده افزود:«سیستم مدیریتی کشور در زمینۀ حسابداری،حسابرسی و مدیریت مالی ضعف دارد و باید این رشته‌ها مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم نظام حسابداری را داشته باشیم».

وی ادامه داد:«انبوه پرونده‌های مالیاتی و تامین اجتماعی ناشی از فقدان حسابداری در شرکت‌هاست و اگر به‌موقع آمار و تحلیل دقیق به مدیران داده می‌شد،مشکلات امروز در استان را شاهد نبودیم».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از فارس کرمان،طبیب‌زاده در نشست انجمن‌های صنفی حسابداری استان‌های کشور با موضوع طرح تشکیل سازمان نظام حسابداری ایران،اظهار کرد:«اتاق بازرگانی کرمان رویه‌ای را برای بهبود فضای کسب‌وکار و توانمندسازی فعالان اقتصادی دنبال می‌کند و کلاس‌های آموزشی مختلفی را برای آگاه‌سازی،توانمندسازی و اطلاع‌رسانی برگزار می‌کنیم».

وی همچنین خاطرنشان کرد:«۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان دستمزد ساخت طلا است و اگر حرفۀ طلاسازی در کرمان انجام شود ۵ تا ۶ هزار شغل ایجاد می‌کند». /پ




بیمه،مالیات و بانک مهم‌ترین دغدغۀ فعالان اقتصادی استان است

منبع:خبر کرمان
?

بیمه،مالیات و بانک مهم‌ترین دغدغۀ فعالان اقتصادی استان است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی