بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی بنیاد شهید در کرمان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در کرمان برگزار شد. محمدرضا پورابراهیمی در خصوص این نشست بیان کرد: موضوعات مختلفی […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در کرمان برگزار شد.

محمدرضا پورابراهیمی در خصوص این نشست بیان کرد: موضوعات مختلفی در این نشست در رابطه با ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا مورد بحث قرار گرفت و یکی از موضوعات مورد توافق خانه ایثار است که بخشی از مجموعه آماده است که توافق شد هر چه سریع‌تر کار دنبال و طی یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه برآورد می‌شود برای تجهیز خانه ایثار ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه نیاز باشد، تصریح کرد: ایجاد زائرسرا برای زائران قبر شهید حاج قاسم سلیمانی، هماهنگی برای اختصاص اعتبار جهت ساماندهی گلزارهای شهدای استان، تکمیل پروژه توانبخشی کرمان و اختصاص ۵ درصد واحدهای طرح ملی مسکن به خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدای فاقد مسکن از جمله مباحث مطرح شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: راه‌اندازی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی بنیاد شهید ویژه جانبازان و ایثارگران در نشست با رئیس بنیاد شهید کشور نیز مورد توافق قرار گرفت و با استاندار نیز برای تامین زمین توافق شده و پیش‌بینی می‌شود حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه بزرگ بیمارستانی در کرمان لازم باشد تا خدمات به خانواده بزرگ ایثارگران ارائه دهد.

وی تصریح کرد: در بحث اشتغال قرار است که سهم ۱۰ درصدی استان تامین و به زودی اعتبارات مربوط به ایثارگران در قالب تفاهمنامه عملیاتی و استفاده از تسهیلات یارانه و نرخ ترجیحی در اختیار خانواده ها قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در رابطه با خانواده شهدای سیل گلباف (ماه رمضان سال گذشته اتفاق افتاد) مکاتبات بنده با دفتر مقام معظم رهبری ارجاع شده و رئیس بنیاد شهید اعلام کرد در صورتی که به ما ارجاع شود شهید خدمت به حساب می آیند؛ ممکن است به وزارت کشور ارجاع شود.

انتهای پیام




بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی بنیاد شهید در کرمان راه‌اندازی می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی بنیاد شهید در کرمان راه‌اندازی می‌شود