بیش از ۱۰ اقامتگاه بوم‌گردی در بم فعال هستند | خبر کرمان

کرمان- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بم گفت: شهرستان بم با داشتن بالغ بر ۱۰ واحد بوم‌گردی فعال ظرفیت پذیرش بیش از ۱۵۰ نفر در این بخش را دارا است. به گزارش نذیر کرمان، مسعود قمری صبح دوشنبه اظهار کرد: گردشگران علاقه‌مند به آشنایی با زیست‌بوم بم می‌توانند اقامتی متفاوت را تجربه کنند. وی […]



کرمان- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بم گفت: شهرستان بم با داشتن بالغ بر ۱۰ واحد بوم‌گردی فعال ظرفیت پذیرش بیش از ۱۵۰ نفر در این بخش را دارا است.

به گزارش نذیر کرمان، مسعود قمری صبح دوشنبه اظهار کرد: گردشگران علاقه‌مند به آشنایی با زیست‌بوم بم می‌توانند اقامتی متفاوت را تجربه کنند.

وی افزود: این اقامت با تجربه‌ای تازه، به دور از زندگی روزمره شهرنشینی در بوم‌گردی‌های شهر بم رخ خواهد داد.

قمری سپس در خصوص نشست مالکان اقامتگاه‌های بوم‌گردی بم بیان کرد: نظر به پراکندگی جغرافیایی مناسب اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سطح شهرستان و در راستای هم‌افزایی برای افزایش کمی و کیفی خدمات، نشستی با حضور جمعی از مالکان این اقامتگاه‌ها در بم برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بم ادامه داد: در این نشست راهکارها و پیشنهادات کاربردی در خصوص افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شد.

قمری خاطرنشان کرد: همچنین همکاری نزدیک‌تر بوم‌گردی‌ها برای تأثیرگذاری بیشتر و بهتر این اقامتگاه‌ها در مسیر توسعه گردشگری شهرستان مطرح و مورد هم‌فکری قرار گرفت.

وی در پایان گفت: شهرستان بم با داشتن بالغ بر ۱۰ واحد بوم‌گردی فعال ظرفیت پذیرش بیش از ۱۵۰ نفر در این بخش را دارا است.

کد خبر ۶۱۸۶۴۹۴


بیش از ۱۰ اقامتگاه بوم‌گردی در بم فعال هستند

منبع: مــهر
? بیش از ۱۰ اقامتگاه بوم‌گردی در بم فعال هستند