بیش از ۸۰ زائر از رودبار جنوب به تهران اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبار جنوب گفت: بیش از ۸۰ زائر از شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان برای حضور در آئین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عازم تهران شدند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری«نذیر کرمان»؛ اسلام حاجب اظهار کرد: هم‌زمان با سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بیش از ۸۰ نفر از […]



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبار جنوب گفت: بیش از ۸۰ زائر از شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان برای حضور در آئین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عازم تهران شدند.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری«نذیر کرمان»؛ اسلام حاجب اظهار کرد: هم‌زمان با سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بیش از ۸۰ نفر از شهروندان رودباری با دو دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم گرامیداشت ارتحال امام (ره) عازم استان تهران شدند.

 
وی ادامه داد: زنده نگه‌داشتن یاد امام(ره) از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در تثبیت نظام موثر است چرا‌که ما هر چه داریم از عظمت ایشان است و باید در راستای شناساندن شخصیت آن بزرگوار تلاش کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبار جنوب گفت: با حضور گسترده و تاریخی ملت ایران در تشییع پیکر شهدای خدمت به‌ویژه شهید رئیسی پیش‌بینی می‌شود که در مراسم ارتحال ۱۴ خرداد امسال تجمع عظیمی شکل بگیرد و این حضور نشان‌‌دهنده حمایت مردمی از نظام و انقلاب و راه شهدای خدمت خواهد بود.
 
حاجب افزود: امام عزیز ما افقی را پیش روی ما قرار داد که بر اساس آموزه‌های دینی ودستورات الهی تبیین شده و حرکت در خارج از این مسیر بیراهه‌است که  به مقصد نمی‌رسد.
 
وی افزود: زائران اعزامی به مراسم سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بینانگذار جمهوری اسلامی، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امامین انقلاب، مستمع سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام راحل خواهند بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: زائران رودباری بعد‌از ظهر امروز ۱۲ خرداد رودبار جنوب را به مقصد تهران ترک کردند و در این برنامه سه روزه، زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران نیز پیش‌بینی شده است.
 
شایان ذکر است؛ به گفته وی ثبت‌نام زائران در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر شهرستان انجام شده است.
 
منبع: رودبار ما
 
انتهای خبر/پورحیدر


بیش از ۸۰ زائر از رودبار جنوب به تهران اعزام شدند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? بیش از ۸۰ زائر از رودبار جنوب به تهران اعزام شدند