بیش از ۷۰۰۰ بازرسی تعزیراتی از اصناف کرمان انجام شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از بازرسی ۷ هزار و ۶۲۳ واحد صنفی در گشت‌های مشترک تعزیرات در یک سال گذشته خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی ارسلان میری اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شعار […]



مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از بازرسی ۷ هزار و ۶۲۳ واحد صنفی در گشت‌های مشترک تعزیرات در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی ارسلان میری اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم) از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۸۵۹ تیم گشت مشترک نظارت بر بازار با محوریت تعزیرات حکومتی تشکیل و ۲ هزار و ۵۸۲ واحد صنفی متخلف شناخته و به ۱۵۱ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان همچنین با اشاره به رویکرد تعزیرات حکومتی مبنی‌بر تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های تخلفات اقتصادی از مختومه شدن ۲۸ هزار و ۲۶۸ پرونده در شعب بدوی تعزیرات حکومتی استان در حوزه‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی با عملکرد ۹۸ درصدی خبر داد.

وی در ادامه گفت: در این مدت ۱۹ هزار و ۸۳۱ پرونده با ارزش ۳ هزار و ۴۳۳ میلیارد ریال در شعب اجرای احکام استان مختومه شده است که این میزان رشد ۱۰۰ درصدی را نسبت‌به سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان تصریح کرد: در یک سال اخیر یک‌هزار و ۱۲۸ پرونده نیز در شعب تجدید نظر استان مختومه شده‌ که نسبت‌به سال گذشته رشد ۱۵۷ درصدی را نشان می‌دهد.

میری در پایان خاطرنشان کرد: در راستای خدمت سریع‌تر به مردم علاوه بر امکان مراجعه حضوری، سامانه برخط tazirat135.ir نیز راه‌اندازی شده است و شهروندان می‌توانند با ثبت شکایات خود در حوزه‌های گران‌‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و تقلب به صورت آنلاین روند رسیدگی به شکایات خود را نیز بررسی کنند.

انتهای خبر/ طهماسبی


بیش از ۷۰۰۰ بازرسی تعزیراتی از اصناف کرمان انجام شد

منبع:آرمـان
? بیش از ۷۰۰۰ بازرسی تعزیراتی از اصناف کرمان انجام شد