بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۴۰۰۰ قرص نان در بین نیازمندان شهرستان ارزوئیه توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه از پخت و توزیع بیش از ۵۰۰ غذای گرم و ۴۰۰۰ قرص نان در بین نیازمندان شهرستان ارزوئیه در ایام لیالی قدر خبر داد. فرمانده سپاه ارزوئیه در گفتگو با فت فتو گفت: همزمان با لیالی قدر به همت سپاه شهرستان ارزوئیه پخت و توزیع بیش از ۵۰۰ غذای گرم در […]

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه از پخت و توزیع بیش از ۵۰۰ غذای گرم و ۴۰۰۰ قرص نان در بین نیازمندان شهرستان ارزوئیه در ایام لیالی قدر خبر داد.

فرمانده سپاه ارزوئیه در گفتگو با فت فتو گفت: همزمان با لیالی قدر به همت سپاه شهرستان ارزوئیه پخت و توزیع بیش از ۵۰۰ غذای گرم در بین نیازمندان ارزوئیه انجام شد.

سرهنگ محسن اسماعیل زاده فرمانده سپاه ارزوئیه گفت: به مناسبت لیالی قدر و شهادت مظلومانه مولای متقیان امام علی علیه السلام به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوییه ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۴۰۰۰ قرص نان در سطح شهرستان در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه خاطرنشان کرد: این غذا ها در قالب پویش اطعام علوی تهیه و در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد و طبق روایات هر کسی روزه داری را در ماه رمضان افطاری دهد پاداشی برابر با آزاد کردن یک انسان نزد خدا دارد و مایه آمرزش گناهان می شود.

انتهای پیام/جواد بختیاری زاده 




بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۴۰۰۰ قرص نان در بین نیازمندان شهرستان ارزوئیه توزیع شد

منبع:آرمـان
? بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۴۰۰۰ قرص نان در بین نیازمندان شهرستان ارزوئیه توزیع شد