بیش از ۴ هزار تن گوشت مرغ از نیمۀ مرداد روانۀ بازار کرمان می‌شود

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیر امور طیور،زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت:«در تیرماه امسال،۲ میلیون و ۷۶۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کرمان انجام شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته،بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است». اعظم فیروزی افزود:«گوشت استحصالی این جوجه‌ها که تقریبا از […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیر امور طیور،زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت:«در تیرماه امسال،۲ میلیون و ۷۶۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کرمان انجام شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته،بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است».

اعظم فیروزی افزود:«گوشت استحصالی این جوجه‌ها که تقریبا از ۱۷ مردادماه جاری تا ۲۰ شهریورماه به‌صورت روزانه در بازار مصرف عرضه می‌شوند،بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ تن است که با توجه به تولید روزانه حداقل ۱۶۰ تن،نیاز حوزۀ سازمان شمال استان را تامین می‌کند».

 به گزارش فردای‌کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان،وی از حمایت همه‌جانبۀ ریاست سازمان،معاونت بهبود تولیدات دامی،اعضای قرارگاه امنیت غذایی،تشکل‌های مرغداری و همچنین مشارکت و تلاش تولیدکنندگان استان قدردانی کرد.




بیش از ۴ هزار تن گوشت مرغ از نیمۀ مرداد روانۀ بازار کرمان می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

بیش از ۴ هزار تن گوشت مرغ از نیمۀ مرداد روانۀ بازار کرمان می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی