بیش از ۴۰ خدمت تامین اجتماعی به مردم استان کرمان غیرحضوری شد

بیش از ۴۰ خدمت تامین اجتماعی به مردم استان کرمان غیرحضوری شد – اخبار استانها – محمود شیخ‌شعاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک ۱۳ آذرماه روز بیمه، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی کشور با پیوند سه جانبه و همکاری و تعامل بین شرکای اجتماعی و تامین […]

بیش از ۴۰ خدمت تامین اجتماعی به مردم استان کرمان غیرحضوری شد

– اخبار استانها –

محمود شیخ‌شعاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک ۱۳ آذرماه روز بیمه، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی کشور با پیوند سه جانبه و همکاری و تعامل بین شرکای اجتماعی و تامین منابع مورد نیاز از طریق مشارکت کارفرما، کارگر و دولت؛ به بیش از نیمی از جمعیت مولد کشور ارائه خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه قریب ۴۶ درصد جمعیت استان کرمان نیز تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند، افزود: سازمان تامین اجتماعی در دو بخش، تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت به بیمه شدگان ارائه خدمت می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه تعهدات کوتاه مدت مواردی چون پرداخت غرامت، دستمزد ایام بیماری و بارداری و پرداخت مقرری بیمه بیکاری را شامل می‌شود، بیان کرد: تعهدات بلند مدت ما شامل پرداخت مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام شیوع بیماری کرونا سازمان تامین اجتماعی خدمات خود را به سمت خدمات غیرحضوری برد، افزود: بیش از ۴۰ خدمت این سازمان که قبلا با مراجعات حضوری انجام می‌شد در حال حاضر به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و تا اندازه زیادی گرفتاری مردم را کم کرده است.

شیخ‌شعاعی با اشاره به راه‌های برقراری ارتباط با تامین اجتماعی، گفت: سامانه ۲۴ ساعته تلفنی ۱۴۲۰ در طول اوقات شبانه روز پاسخگوی مخاطبان بوده و ۱۰۰۰۱۴۲۰ سامانه پیامکی تامین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه es.tamin.ir وب سایت خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی است و شماره ۰۹۰۲۱۰۴۱۹۱۷ در شبکه اجتماعی سروش به این سازمان تعلق دارد، گفت: روزهای دوشنبه در محل اداره کل تامین اجتماعی، ملاقات عمومی با هم‌استانی‌ها را داریم و کسانی که مشکل آنها در سطح شعب ما حل نشده، می‌توانند به این اداره کل مراجعه کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/




بیش از ۴۰ خدمت تامین اجتماعی به مردم استان کرمان غیرحضوری شد

منبع: تسنــیم
? بیش از ۴۰ خدمت تامین اجتماعی به مردم استان کرمان غیرحضوری شد