بیش از ۴۰۰۰ برنامه دهه کرامت در استان کرمان برگزار می‌شود

حسین انجم شعاع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: از روز اول ماه ذی‌القعده که ولادت حضرت معصومه (س) است تا یازدهم ماه ذی‌القعده که میلاد امام رضا (ع)، به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است و این زمان مناسبی برای ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و افزایش آگاهی نسل […]

حسین انجم شعاع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: از روز اول ماه ذی‌القعده که ولادت حضرت معصومه (س) است تا یازدهم ماه ذی‌القعده که میلاد امام رضا (ع)، به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است و این زمان مناسبی برای ترویج معارف اهل‌بیت(ع) و افزایش آگاهی نسل جوان نسبت به مکتب ائمه اطهار و مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

وی با بیان اینکه در این ایام برگزاری جشن‌های بزرگ، متنوع و متعددی در سطح استان کرمان برنامه‌ریزی شده و بیش از ۴ هزار برنامه در سطح استان برگزار می‌شود، ادامه داد: در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مسجد و هیئت و بیش از ۸۰۰ مدرسه جشن ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری ۴۵ جشن ویژه میلاد امام رضا علیه السلام و دهه کرامت در استان کرمان خبر داد و افزود: ۱۰ مسجد و ۲۵ هیئت استان به صورت ویژه جشن‌های این ایام را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت در میادین و بوستان‌ها نیز به صورت مردمی برگزار می‌شود، ادامه داد: در دانشگاه‌ها و بقای متبرکه استان هم برگزاری جشن‌های دهه کرامت را در برنامه داریم.

انجم شعاع با اشاره به جشن‌های محوری دهه کرامت در نقاط مختلف استان و شهر کرمان، بیان کرد: جشن بزرگ «میلاد» ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۷ شب در پارک مادر، جشن بزرگ «دهه کرامت» ۲۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۷ شب شهرک مطهری و جشن بزرگ «میلاد امام رضا (ع)» ۲۷ اردیبهشت‌ماه در میدان انقلاب سرآسیاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن بزرگ «میلاد امام رضا (ع)» ۲۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۷ شب در مسجد حضرت قائم (عج) برگزار می‌شود، ادامه داد: جشن بزرگ «زیرسایه خورشید» ۲۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۷ شب در حسینیه ثارالله، جشن بزرگ «میلاد امام رضا (ع)» ۲۹ اردیبهشت ساعت ۷ شب در روستای سعیدی و در جوار مرقد شهید گمنام و جشن محوری و بزرگ میلاد امام رضا (ع) در شب میلاد هشتم در پارک شورا ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




بیش از ۴۰۰۰ برنامه دهه کرامت در استان کرمان برگزار می‌شود

منبع: تسنــیم
? بیش از ۴۰۰۰ برنامه دهه کرامت در استان کرمان برگزار می‌شود