بیش از ۲۳۰ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری،۲۳۱ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد. علیرضا عبدیان امروز ۲۲ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود اینکه تابستان سال جاری، شاهد یکی از گرم‌ترین فصول در طی سال‌های اخیر بودیم ولی با […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری،۲۳۱ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد.

علیرضا عبدیان امروز ۲۲ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود اینکه تابستان سال جاری، شاهد یکی از گرم‌ترین فصول در طی سال‌های اخیر بودیم ولی با تلاش همکاران شرکت آبفا در اقصی نقاط استان و همکاری خوب مشترکین، توانستیم با کمترین چالش از روزهای گرم عبور کنیم. 

او افزود: در روزهایی که مصرف آب به شدت افزایش می‌یابد قدر نعمت آب بیشتر دانسته و اهمیت حفاظت از آن بیش از پیش آشکار می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان یکی از راه‌های جلوگیری از هدررفت آب شرب را جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز عنوان کرد و گفت: استفاده غیرمجاز از آب شرب هم از نظر اخلاقی، قانون و هم از نظر شرعی دارای اشکال است و نباید اجازه دهیم که افراد سودجو و فرصت طلب از منابع آب شرب مردم برای مصرف غیرمجاز استفاده کنند.

او افزود: در همین راستا، طی شش ماه نخست سال جاری ۴۶۸ فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان عنبرآباد شناسایی شد که از این تعداد ۲۳۱ فقره پس از طی مراحل قانونی به مجاز تبدیل و مابقی قطع و جمع آوری شد.

عبدیان در پایان گفت: همچنین طی مدت زمان مذکور به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و همچنین جلوگیری از هدررفت آب و کاهش اثرات منفی آن بر تاسیسات آبرسانی، ۳۹۴ دستگاه کنتور خراب در شهرستان عنبرآباد تعویض شد.

انتهای پیام




بیش از ۲۳۰ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد

منبع: ایـسنا
? بیش از ۲۳۰ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد