بیش از ۲۱۰ کیلوگرم حشیش در بافت کشف شد

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی بافت گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو وانت ۲۱۰ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد. به گزارش روز پنجشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ محمود بیدشکی اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از […]

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی بافت گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو وانت ۲۱۰ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ محمود بیدشکی اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله مواد مخدر از مسیر ارزوئیه – بافت مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مسیر مذکور را تحت کنترل خود قرار دادند و با مشاهده خودرو وانت حامل مواد طی عملیاتی منسجم آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی بیان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی خود و رصد مستمر تحرکات قاچاقچیان اجازه جولان به آنان را نخواهد داد و این افراد خبیث را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.




بیش از ۲۱۰ کیلوگرم حشیش در بافت کشف شد

منبع:ایرنـا
? بیش از ۲۱۰ کیلوگرم حشیش در بافت کشف شد