بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی برای دهیاری‌های خراسان شمالی در سه ماهه اول امسال ۱۴۰۳ جذب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، صادق رمضان زاده افزود: با اختصاص این اعتبارات در جهت اجرای پروژه های عمرانی روستایی در ماه های ابتدای امسال، اقدامات قابل توجهی در دست اقدام است. رمضان زاده ادامه داد:اجرای آسفالت در روستاها با اولویت روستاهایی که تاکنون هیچ خدماتی دریافت نکرده اند، شروع شده است و با اعتبارات […]



به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، صادق رمضان زاده افزود: با اختصاص این اعتبارات در جهت اجرای پروژه های عمرانی روستایی در ماه های ابتدای امسال، اقدامات قابل توجهی در دست اقدام است.

رمضان زاده ادامه داد:اجرای آسفالت در روستاها با اولویت روستاهایی که تاکنون هیچ خدماتی دریافت نکرده اند، شروع شده است و با اعتبارات دهیاری ها و اختصاص قیر رایگان، در مابقی روستاها نیز در حال اجرا است.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری اظهار داشت: در حوزه تامین آب پایدار، مجتمع های آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) در حال انجام است که بخشی از پروژه مجتمع آبرسانی روستای کهنه جلگه و زیدر شیروان اخیرا به بهره برداری رسید.

رمضان زاده افزود: در حوزه راه روستایی نیز بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات مناطق محروم جهت تکمیل آسفالت راه های روستایی کمک دولت جذب و در اختیار اداره کل راهداری استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در زمینه ترمیم جاده های بین مزارع و لایروبی قنوات با مشارکت جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی وگروه های جهادی و مشارکت مردم روستاها اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر بازنگری بیش از ۳۸۰ طرح هادی روستاها انجام شده است، اظهار امیدواری کرد: با همین سرعت طی چند سال آینده، روند بازنگری طرح هادی در سایر روستاهای استان نیز به انجام برسد.

رمضان زاده گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ روستای استان به اینترنت پرسرعت متصل شدند و بیش از۶۵۰ کیلومتر فیبر نوری اجرا شده است.

انتهای پیام


بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی برای دهیاری‌های خراسان شمالی در سه ماهه اول امسال ۱۴۰۳ جذب شد

منبع: بــرنا
? بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی برای دهیاری‌های خراسان شمالی در سه ماهه اول امسال ۱۴۰۳ جذب شد