بیش از ۱۲ هزار نفر رای اولی در شهرستان کرمان داریم

نذیر کرمان/کرمان فرماندار کرمان گفت: در این دوره از انتخابات تعداد ۱۲ هزار و ۶۲۰ نفر رای اولی داریم و درخواست می‌کنیم حتماً با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای از این حق خود استفاده کنند. علی بابایی امروز ۱۳ تیرماه در جلسه هیئت اجرایی دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ضمن تقدیر از اعضای […]



نذیر کرمان/کرمان فرماندار کرمان گفت: در این دوره از انتخابات تعداد ۱۲ هزار و ۶۲۰ نفر رای اولی داریم و درخواست می‌کنیم حتماً با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای از این حق خود استفاده کنند.

علی بابایی امروز ۱۳ تیرماه در جلسه هیئت اجرایی دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ضمن تقدیر از اعضای هیئت اجرایی و تمام مجریان انتخابات اظهار کرد: در این دوره از انتخابات شاهد تلاش فراوان همه اعضای ستاد انتخابات شهرستان و عوامل اجرایی بودیم و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم به عنوان مجری، مسئولیت برگزاری انتخابات را به عهده گرفته و با کمترین میزان خطا و در کمال صحت و سلامت این امر خطیر را اجرایی کردند.

وی افزود: شعب ثابت انتخابات در دور دوم نسبت به دور اول تغییری نخواهد داشت و تنها در برخی شعب سیار برای رفاه حال مردم اصلاحاتی صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: عوامل اجرایی و اعضای شعب اکثراً همان افراد دور اول انتخابات هستند و در صورت انصراف، با نیروهای ذخیره جایگزین می‌شوند.

وی تاکید کرد: توزیع تعرفه، آماده‌سازی صندوق‌های اخذ رای، تامین اقلام و پشتیبانی انتخابات از جمله اقدامات پیش روی ستاد انتخابات تا روز ۱۵تیرماه است.

بابایی در مورد تعداد رای اولی‌های شهرستان نیز گفت: در این دوره از انتخابات تعداد ۱۲ هزار و ۶۲۰ نفر رای اولی داریم و درخواست می‌کنیم حتما با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای از این حق خود استفاده کنند.

فرماندار کرمان گفت: دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در سلامت کامل با همکاری آحاد جامعه برگزار و مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

انتهای پیام


بیش از ۱۲ هزار نفر رای اولی در شهرستان کرمان داریم

منبع: ایـسنا
? بیش از ۱۲ هزار نفر رای اولی در شهرستان کرمان داریم