بیش از ۱۰ هزار بیمار خاص تحت پوشش موسسه خیریه ثامن الحجج کرمان قرار دارند

کرمان – فت فتو – مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) بیماران خاص استان کرمان با بیان اینکه هدف این موسسه کاستن درد و رنج بیماران است گفت: بیش از ۱۰ هزار بیمار خاص و سخت‌درمان تحت پوشش موسسه خیریه ثامن الحجج و دارالشفای امام رضا (ع) کرمان قرار دارند. علی شمسی‌نیا روز شنبه در […]

کرمان – فت فتو – مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) بیماران خاص استان کرمان با بیان اینکه هدف این موسسه کاستن درد و رنج بیماران است گفت: بیش از ۱۰ هزار بیمار خاص و سخت‌درمان تحت پوشش موسسه خیریه ثامن الحجج و دارالشفای امام رضا (ع) کرمان قرار دارند.

علی شمسی‌نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) بیماران خاص استان کرمان در راستای راه اندازی کلینیک های خاص مانند کلینیک دیالیز، دیابت، درد، زخم، خدمات در منزل و … برای بیماران در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از بیماری ها و جایگاه این مهم در کاهش بار مالی دولت در بخش دارو و درمان اظهار داشت: همچنین مرکز جامع پیشگیری از بیماری ها برای نخستین مرتبه در کرمان راه اندازی شده و در حال خدمات دهی به مراجعه کنندگان است.

شمسی نیا ادامه داد: احداث این مرکز در راستای پیشگیری از بیماری ها و کاهش بار مالی دولت در بخش بهداشت و درمان بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ هزار مترمربع فضا برای بیماران خاص در استان کرمان ایجاد شده است افزود: این خیریه در بیشتر شهرستان های کرمان که بیش از پنج بیمار همودیالیز داشته اند، یک بخش همودیالیز راه اندازی کرده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده است.

مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) با تاکید بر اینکه زیرساخت های خوبی برای بیماران خاص در کرمان ایجاد شده است گفت: هزار و ۲۰۰ بیمار تلاسمی، ۳۰۰ بیمار هموفیلی و سه هزار بیمار پیوند، همودیالیز و نارسایی کلیه در این استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه نخستین بنای موسسه خیریه ثامن الحجج (ع) در کرمان سال ۱۳۷۰ نهاده شده است افزود: آن زمان حتی در کشور نیز چنین موسسه ای وجود نداشت.

شمسی نیا از خیرین کرمانی که در شکوفایی موسسه خیریه ثامن الحجج و دارالشفای امام رضا (ع) نقش بی بدیلی داشته اند به نیکی یاد کرد و گفت: امیدواریم بزودی شاهد شکوفایی خیرخواهانه بیشتری در این امر خیر و ماندگار باشیم.




بیش از ۱۰ هزار بیمار خاص تحت پوشش موسسه خیریه ثامن الحجج کرمان قرار دارند

منبع: ایرنـا
? بیش از ۱۰ هزار بیمار خاص تحت پوشش موسسه خیریه ثامن الحجج کرمان قرار دارند