بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در کرمان برگزار می‌شود | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در این استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد. میثم پاریزی عصر امروز، ۲۴ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به همت طالبی دبیر بزرگداشت برنامه‌های […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در این استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

میثم پاریزی عصر امروز، ۲۴ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به همت طالبی دبیر بزرگداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس این اداره کل و با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه را پیش‌بینی کرده است.

به گفته وی، این برنامه‌ها در قالب دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی، همایش‌های کوهپیمایی، دوچرخه سواری و زورخانه‌ای در سراسر استان برگزار می‌شوند.

پاریزی با اعلام اینکه این برنامه‌ها در شهر کرمان به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان انجام می‌شوند، تصریح کرد: با همکاری تربیت بدنی سپاه و بسیج ورزشکاران استان کرمان، هیئت‌های ورزش‌های همگانی، دو و میدانی و زورخانه‌ای پنجم مهرماه، دوی عمومی نیروهای مسلح از میدان شهدا تا گلزار شهدای برگزار می‌شود که در پایان این برنامه نیز گلباران گلزار شهدا را در برنامه داریم.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، برای نخستین‌بار از فرماندهان نظامی و انتظامی که ورزشکار هستند، نیز تجلیل می‌شود.

طبق اعلام پاریزی، ششم مهرماه هم در قالب یک جشنواره بزرگ، همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی به همراه آیین جشنی در محل پارک پردیسان قائم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین برای اولین بار بر مرقد مطهر سردار حاج یونس زنگی آبادی که از ورزشکاران زورخانه‌ای است، ورزش زورخانه‌ای برگزار می‌شود.

پاریزی بیان کرد: همچنین طی این هفته، اردوی راهیان پیشرفت در سراسر استان پیش‌بینی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان به برنامه‌ریزی برنامه‌های ویژه‌ بانوان در این ایام اشاره کرد و افزود: در ۱۰ شهرستان استان، ورزش صبحگاهی ویژه بانوان برگزار می‌شود که در شهر کرمان دو ورزش صبحگاهی در دو پارک بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام


بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در کرمان برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در کرمان برگزار می‌شود