بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو‌های توقیفی در گمرکات کشور به مزایده گذاشته می‌شود

به گزارش گروه جامعه فت فتو، علی صالحی در جلسه بررسی وضعیت خودر‌وهای توقیفی گفت: بعد از سفر ریاست محترم قوه قضاییه به استان بوشهر و دستورات ایشان مبنی بر روشن شدن وضعیت خودرو‌های توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌ها تمام شده است. صالحی تأکید کرد: در خصوص فرایند تعیین تکلیف خودرو‌هایی که در انبار گمرکات، […]

به گزارش گروه جامعه فت فتو، علی صالحی در جلسه بررسی وضعیت خودر‌وهای توقیفی گفت: بعد از سفر ریاست محترم قوه قضاییه به استان بوشهر و دستورات ایشان مبنی بر روشن شدن وضعیت خودرو‌های توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌ها تمام شده است.

صالحی تأکید کرد: در خصوص فرایند تعیین تکلیف خودرو‌هایی که در انبار گمرکات، انبار‌های عمومی و بنادر توقیف هستند، مقرر گردید تا سه روز آینده، خودرو‌ها تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان سازمان اموال تملیکی با مراجعه به محل توقیف خودروها، جهت اجرای این دستور نسبت به تحویل خودروها، در محل نگهداری، اقدام نمایند.

این مقام عالی قضایی گفت: در این جلسه مصوب شده است که از روز تشکیل جلسه فرایند اجرای مزایده آغاز و حداکثر تا مورخ ۱۴۰۱/۷/۱۵، توسط سازمان اموال تملیکی به پایان رسد.

شایان ذکر است در این جلسه نمایندگان سازمان‌های محیط زیست، اموال تملیکی، ملی استاندارد، قضات دادسرای کارکنان دولت، خزانه دار کل کشور، نماینده انبار‌های عمومی، گمرک ایران، بازرسی کل کشور و پلیس راهور حضور داشتند.

انتهای پیام/




بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو‌های توقیفی در گمرکات کشور به مزایده گذاشته می‌شود

منبع:آنـــا
? بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو‌های توقیفی در گمرکات کشور به مزایده گذاشته می‌شود