بیش از یک میلیون مترمربع از معابر شهر کرمان آسفالت شد | خبر کرمان

کرمان_معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، از پایان فاز اول طرح «جهاد آسفالت»، با آسفالت بیش از یک میلیون مترمربع از معابر شهر کرمان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا یحیی‌زاده، به خبرنگاران گفت: ۵۷۰ هزار و ۷۸۸ مترمربع از معابر اصلی سطح شهر کرمان توسط پیمانکاران طرح جهاد آسفالت و با نظارت […]



کرمان_معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، از پایان فاز اول طرح «جهاد آسفالت»، با آسفالت بیش از یک میلیون مترمربع از معابر شهر کرمان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا یحیی‌زاده، به خبرنگاران گفت: ۵۷۰ هزار و ۷۸۸ مترمربع از معابر اصلی سطح شهر کرمان توسط پیمانکاران طرح جهاد آسفالت و با نظارت واحد مدیریت کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان آسفالت شد.

وی با بیان اینکه ۴۳۰ هزار مترمربع از معابر شهر که بیشتر آنها خاکی بود و نیاز به زیرسازی داشت، توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان آسفالت شد افزود: میزان آسفالت معابر کرمان در سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته، رشد چشمگیری داشته است.

یحیی زاده، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون به‌غیر از آسفالت تحویلی به مناطق پنج‌گانه شهرداری برای لکه‌گیری، یک میلیون و ۷۸۸ مترمربع از معابر شهر کرمان توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و پیمانکاران طرح جهاد آسفالت، آسفالت شده است.

کد خبر ۶۲۴۸۷۱۵


بیش از یک میلیون مترمربع از معابر شهر کرمان آسفالت شد

منبع: مــهر
? بیش از یک میلیون مترمربع از معابر شهر کرمان آسفالت شد