بیشترین قاچاق سوخت در کرمان مربوط به گازوئیل است

فردای‌کرمان – گروه جامعه: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به تشکیل بیش از ۲۷۳۰ پروندۀ قاچاق سوخت در سال‌جاری گفت:«تاکنون ۲۷۲۴ پرونده مختومه شده و متخلفان به پرداخت ۹۰۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند». ارسلان میری افزود:«برای ۵۳ جایگاه‌دار متخلف که به فروش فرآورده‌های نفتی خارج از ضوابط تعیینی دولت اقدام کردند،پرونده […]

فردای‌کرمان – گروه جامعه: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به تشکیل بیش از ۲۷۳۰ پروندۀ قاچاق سوخت در سال‌جاری گفت:«تاکنون ۲۷۲۴ پرونده مختومه شده و متخلفان به پرداخت ۹۰۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند».

ارسلان میری افزود:«برای ۵۳ جایگاه‌دار متخلف که به فروش فرآورده‌های نفتی خارج از ضوابط تعیینی دولت اقدام کردند،پرونده تشکیل و ۲۸۲ میلیارد ریال جریمه برای آن‌ها تعیین شد».

وی ادامه ادامه داد:«عمدۀ قاچاق سوخت در استان کرمان به ترتیب مربوط به نفت‌گاز به میزان دو میلیون و ۱۹۳ هزار لیتر،بنزین به میزان ۲۶۸ هزار لیتر و نفت سفید به میزان ۲۶ هزار لیتر است».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا کرمان،میری بیان کرد:«از این تعداد ۱۰۱۷ فقره را شرکت نفت کرمان،بقیه را فراجا و سازمان صمت استان به تعزیرات حکومتی ارسال کرده‌اند».




بیشترین قاچاق سوخت در کرمان مربوط به گازوئیل است

منبع:خبر کرمان
?

بیشترین قاچاق سوخت در کرمان مربوط به گازوئیل است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی