بیشترین تصادفات منجر به فوت مقابل ترمینال مسافربری کرمان

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان، گفت: ۶۰ درصد عابران پیاده جان‌باخته در تصادفات کمربندی کرمان، تصادف آنها مقابل ترمینال مسافربری رخ داده است. – اخبار استانها – سرهنگ حجت پورموسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه پل‌های عابر پیاده در کرمان فاقد پله برقی هستند، اظهار داشت: یک […]

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان، گفت: ۶۰ درصد عابران پیاده جان‌باخته در تصادفات کمربندی کرمان، تصادف آنها مقابل ترمینال مسافربری رخ داده است.

– اخبار استانها –

سرهنگ حجت پورموسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه پل‌های عابر پیاده در کرمان فاقد پله برقی هستند، اظهار داشت: یک سوم عابران پیاده حوادث ترافیکی شهر کرمان بالای ۵۰ سال سن دارند، عزیزانی که از پل عابر پیاده استفاده نمی‌کنند یا توان استفاده از پل‌های عابر پیاده را ندارند.

وی با بیان اینکه این تصادفات به ویژه در کمربندی اطراف شهر کرمان رخ می‌دهد، افزود: اکثر تصادفاتی که منجر به جان‌باختن عابران پیاده در شهر کرمان شده، در کمربندی این شهر اتفاق افتاده است.

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان، با اشاره به اینکه ۶۰ درصد افرادی که در تصادفات کمربندی شهر کرمان جان خود را از دست دادند، تصادف آنها دقیقاً مقابل ترمینال مسافربری کرمان رخ داده است، گفت: نکته قابل توجه این است که این مسیر دارای حصار بوده، با فنس کاملاً محصور شده و پل عابر پیاده هم وجود دارد.

فوت ۴۳۳ نفر و جراحت ۳۴۰۰ نفر در تصادفات جاده‌ای استان کرمان 
وی ادامه داد: متاسفانه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که اکثر عابران پیاده حوادث ترافیکی که در این محدوده جان‌باختند، از شهرستان آمده بودند، مسافر بودند و قصد استفاده از پایانه مسافربری و اتوبوس‌های بین‌شهری را داشتند.

پورموسی بیان کرد: اکثر این مسافران در سمت جنوبی اتوبان پیاده شده و با تلاش زیاد از قسمت زیر یا روی فنس‌های تعبیه شده قصد عبور به سمت دیگر بزرگراه را داشتند که دچار حادثه شده و جان‌باختند.

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان، با اشاره به اینکه نکته دیگر در این حوادث ترافیکی، ساعت وقوع این تصادفات بوده است، افزود: اکثر کشته‌های این تصادفات در ساعات ۸ تا ۱۲ شب رخ داده است.

خودروهای شوتی عامل ۲۴درصد تصادفات جنوب استان کرمان است 
وی با بیان اینکه درخواست داریم توزیع برق کرمان حتماً روشنایی خیابان جنب ضلع غربی پایانه مسافربری کرمان را مدنظر قرار دهد، گفت: این مسیر آسفالت بوده و فاقد هرگونه روشنایی است و تصادفات در این مسیر داشتیم؛ البته مکاتبات لازم هم انجام شده است.

پورموسی در پایان گفت: از تمام رانندگان درخواست دارم به ویژه در کمربندی شهر کرمان به وجود پل‌های عابر پیاده و فنس‌ها اعتماد نکرده و مراقب عابران پیاده‌ای باشند که یک باره وارد مسیر می‌شوند.

انتهای پیام/۵۱۱/




بیشترین تصادفات منجر به فوت مقابل ترمینال مسافربری کرمان

منبع: تسنــیم
? بیشترین تصادفات منجر به فوت مقابل ترمینال مسافربری کرمان