بیشترین آسیب شغلی شیوع کرونا مربوط به صنف کیف‌وکفش بود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت:«در بررسی‌ کمیتۀ اقتصادی ستاد کرونا،صنف کیف و کفش جزو مشاغلی بود که بیشترین آسیب ناشی از کرونا را دیده بود و در آن زمان عده‌ای تقاضای ابطال پروانۀ کسب و کار کردند». حسین مهرابی در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی کیف و […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت:«در بررسی‌ کمیتۀ اقتصادی ستاد کرونا،صنف کیف و کفش جزو مشاغلی بود که بیشترین آسیب ناشی از کرونا را دیده بود و در آن زمان عده‌ای تقاضای ابطال پروانۀ کسب و کار کردند».

حسین مهرابی در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش کرمان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوبشرق،افزود:«تولیدکنندگان کفش در کشور می‌توانند به سمت تولید کفش اختصاصی بروند و ما برای ایجاد کارگاه‌های چرم‌سازی در استان اعلام آمادگی می‌کنیم».

وی اضافه کرد:«ایجاد چنین کسب و کارهایی در جنوبشرق کشور می‌تواند به تولید اشتغال ازجمله پرورش دام،تولید محصولات چرمی و جلوگیری از خروج پوست دام از منطقه جلوگیری کند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان،وی ضمن گرامیداشت روز اصناف گفت:«پیش‌تر مشکلاتی بین اصناف و شرکت‌ نمایشگاه بوده که امیدواریم با توجه به تقویم نمایشگاهی تصویب شده در سازمان صمت در سال جاری این مسائل کاهش یابد». /پ




بیشترین آسیب شغلی شیوع کرونا مربوط به صنف کیف‌وکفش بود

منبع:خبر کرمان
?

بیشترین آسیب شغلی شیوع کرونا مربوط به صنف کیف‌وکفش بود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی