بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان به کار خود پایان داد+عکس | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی(ع) با حضور حدود ۵۰۰ پیرغلام حسینی از سراسر ایران و ۱۳ کشور همچون ترکیه، آلمان، کلمبیا، نیجریه، افغانستان، پاکستان، هند، عراق، لبنان، یمن، آمریکای جنوبی و آفریقا در کرمان برگزار شد. حسن عابدینی شامگاه یازدهم مردادماه در اختتامیه بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پرغلامان حسینی (ع) با […]


نذیر کرمان/کرمان بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی(ع) با حضور حدود ۵۰۰ پیرغلام حسینی از سراسر ایران و ۱۳ کشور همچون ترکیه، آلمان، کلمبیا، نیجریه، افغانستان، پاکستان، هند، عراق، لبنان، یمن، آمریکای جنوبی و آفریقا در کرمان برگزار شد.

حسن عابدینی شامگاه یازدهم مردادماه در اختتامیه بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پرغلامان حسینی (ع) با اشاره به مولفه‌های مکتب اسلامی اظهار کرد: مسلمانان برای همه اقشار و همه سنین الگو دارند و اسطوره‌های زن زیادی دارد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما، مکتب امام حسین(ع)، مرجعیت و اعتقاد به منجی از جمله عوامل شکست ناپذیری جبهه مقاومت دانست.

به اعتقاد وی، امروز نیروهای مقاومت از مکتب عاشورایی سیراب شدند به گونه‌ای که استکبار جهانی در مقابل آنها زانو زده است و مکتب ما دارای مولفه‌هایی‌ست که در سایر مکاتب وجود ندارد.

اختتامیه بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی

رمضانی رئیس بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی(ع) نیز اظهار کرد: مهرماه ۱۴۰۲ بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی (ع) در استان گیلان برگزار شد و کمتر از یک سال بیست و یکمین دوره آن در کرمان برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که پیرغلامان حسینی (ع) را به‌عنوان مهمترین پاسبانان میراث مرثیه اهل بیت می‌شناسیم، تصریح کرد: مقرر بود که این اجلاس دو ماه قبل برگزار شود اما با شهادت رئیس جمهور اکنون این آئین در آستانه اربعین حسینی (ع) برگزار شد.

بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان به کار خود پایان داد+عکس
اختتامیه بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این آئین اظهار کرد: اجلاس پیرغلامان حسینی فرصت بی‌بدیلی‌ست که فرهنگ عاشورایی و حسینی از نسلی به نسل‌های دیگر منتقل شود.

به گفته  فداکار، برگزاری اجلاس پیرغلامان حرکت ارزشمندی است و در این آیین از پیرغلامان حسینی تجلیل می‌شود و جوانان از اخلاق، رفتار، کردار و منش پیرغلامان درس می‌گیرند.

بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان به کار خود پایان داد+عکس
اختتامیه بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی

به گزارش نذیر کرمان، از تمبر بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی(ع) رونمایی شد.

در این آئین پرچم پیرغلامان حسینی به استان خراسان رضوی تقدیم شد تا بیست و دومین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در مشهد مقدس برگزار شود.

انتهای پیام


بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان به کار خود پایان داد+عکس

منبع: ایـسنا
? بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان به کار خود پایان داد+عکس