بیست و دومی برای روایت ۲۳ روز فراق

همایش «روایت خدمت» به‌منظور تبیین دستاوردهای هزار روز جهاد خستگی‌ناپدیر شهید جمهور با حضور مسئولان و فعالان رسانه در کرمان برگزار شد. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ۲۳ روز از شهادت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه بالگرد می‌گذرد. روزی که برای همه ملت ایران اسلامی بسیار […]



همایش «روایت خدمت» به‌منظور تبیین دستاوردهای هزار روز جهاد خستگی‌ناپدیر شهید جمهور با حضور مسئولان و فعالان رسانه در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ۲۳ روز از شهادت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه بالگرد می‌گذرد. روزی که برای همه ملت ایران اسلامی بسیار سخت و جان‌سوز بود و با وجود گذشت ۲۳ روز از آن حادثه، داغ نبود سید محرومان، سید ابراهیم سرد نشده است. داغ نبود شهید جمهور سرد نشده است؛ چراکه او از جنس مردم بود و برای مردم کار می‌کرد.

 
خدمات بی‌بدیل و بی‌نظیر آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهورِ نظام جمهوری اسلامی در طول سه سال فعالیت ایشان بر کسی پوشیده نیست به‌گونه‌ای که با گذشت ۲۳ روز از شهادت شهید رئیسی و همراهان ایشان، در همه محافل و نشست‌ها سخن از اقدامات با برکت سید محرومان است.
 
شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به استان کرمان، پهناورترین استان کشور، چهار سفر رسمی و غیررسمی داشت که این سفرها، برکات بسیار زیادی برای استان داشت. امروز ۲۲ خردادماه به‌پاس خدمات سید محرومان در نقاط مختلف استان همایش «روایت خدمت»؛ روایت هزار روز جهاد خستگی‌ناپذیر شهید جمهور برگزار شد.
 
در این همایش اعضای شورای اداری استان، مدیران ادارات‌کل استان، روابط عمومی‌های ادارات، ۹۵ نفر از مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی، ۷۰ نفر از خبرنگاران دعوت شده‌اند. گفتنی است در این همایش، رویداد تولید محتوای دیجیتال «روایت خدمت»، روایت دستاوردهای هزار روز جهاد خستگی‌ناپذیر با حضور ۹۰ نفر از شهرستان‌های کرمان، سیرجان، زرند، ریگان، رابر، فاریاب، عنبرآباد در قالب‌های پوستر، موشن گرافیک و کلیپ با محوریت روایت خدمت هزار روز جهاد خستگی‌ناپذیر و انتخابات به‌همت معاونت فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در حال برگزاری است.
 
قبل از آغاز این همایش، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان از افراد شرکت‌کننده و روند انجام کار آنان در رویداد «روایت خدمت» بازدید و با تیم‌های حاضر گفتگو کردند.
 
مراسم با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه زمر آغاز شد؛ آیاتی که به این مهم اشاره دارد «و كسانى كه از پروردگارشان پروا داشته‏اند گروه گروه به‌سوى بهشت‏ سوق داده شوند تا چون بدان رسند و درهاى آن به رويشان گشوده گردد و نگهبانان آن به ايشان گويند سلام بر شما خوش آمديد در آن درآييد وجاودانه، و گويند سپاس خدايى را كه وعده‏‌اش را بر ما راست گردانيد و سرزمين بهشت را به ما ميراث داد از هر جاى آن باغ پهناور كه بخواهيم جاى مى‏‌گزينيم چه نیک است پاداش عمل‏كنندگان».
 
مجتبی اسدی‌زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان اولین راوی این همایش بود و روایت خود را این‌گونه بیان کرد: سال گذشته جلسه‌ای با حضور آیت‌الله شهید رئیسی در سالن اجلاس سران برگزار شده، شهید جمهور تاکید داشتند که روایت‌های پیشرفت ایران اسلامی برای امید‌آفرینی باید گفته شود و این مهم کلید واژه‌ای بود که بنده دریافت کردم و این آغاز ماموریت ما بود.
 
وی اظهار کرد: در این مسیر با حمایت استاندار، روایت پیشرفت را آغاز کردیم و سال گذشته اردو راهیان پیشرفت با حضور ۲۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی به‌منظور بازدید از صنایع معدنی و صنعتی استان برگزار کردیم.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: امروز نیز این همایش با حضور مدیران شورای اداری، روابط عمومی‌ها و فعالان رسانه‌ای برگزار کرده‌ایم تا خدمات هزار روزه دولت شهید جمهور را روایت کنیم.
 
انتهای خبر/م


بیست و دومی برای روایت ۲۳ روز فراق

منبع:آرمـان
? بیست و دومی برای روایت ۲۳ روز فراق