بیان حقایق دوران دفاع مقدس توسط اهالی هنر بسیار تاثیرگذار است

فت فتو/کرمان امام جمعه رفسنجان گفت: بیان حقایق دوران دفاع مقدس توسط اهالی هنر بسیار تاثیرگذار است و بعد از دوران دفاع مقدس وظیفه ای سنگین تر از این نداشته باشیم که ارزشها را حفظ کرده، واقعیت ها را جمع آوری و آنها را نشر دهیم. حجت الاسلام اصغر عسکری صبح امروز ۲۷ مردادماه در […]

فت فتو/کرمان امام جمعه رفسنجان گفت: بیان حقایق دوران دفاع مقدس توسط اهالی هنر بسیار تاثیرگذار است و بعد از دوران دفاع مقدس وظیفه ای سنگین تر از این نداشته باشیم که ارزشها را حفظ کرده، واقعیت ها را جمع آوری و آنها را نشر دهیم.

حجت الاسلام اصغر عسکری صبح امروز ۲۷ مردادماه در مراسم رونمایی از پوستر مرحله استانی ششمین جشنواره ملی «فانوس» اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از ماندگارترین و باارزش ترین و تاریخ سازترین جریانهای دوران انقلاب اسلامی است و اگر به این دوران نپردازیم و ارزشهای این دوران را حفظ و منتشر نکنیم و به دیگران منتقل نکنیم قطعا دیگران این کار را انجام خواهند داد با این تفاوت که دشمنان هر رقم که خواستند دوران دفاع مقدس را عرضه می کنند اما دوستان انقلاب، واقعیت‌ها را عرضه می کنند.

وی بیان کرد: باید در بیان واقعیت‌ها نه گرفتار غلو شده و نه واقعیت ها را دست کم بگیریم. تحریف واقعیت ها می تواند کاری‌ترین ضربه به ارزشهای دفاع مقدس باشد. تحریف هم جنبه افراطی را در برمی گیرد و هم دست کم گرفتن ارزشها را شامل می شود که باید عین واقعیت های دوران دفاع مقدس باید به جامعه ایرانی و جهانی بیان شود.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: برای نشر آثار دفاع مقدس و ارزشها و حماسه های مردم در آن شرایط تحریم مطلق داشتند باید بدون غلو اغزاق و تحریف به مردم تبیین شود و در این میان تاثیرگذارترین و بلندآوازه ترین زبان برای بیان این حقایق، زبان هنر است.

عسکری با اشاره حادثه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و یارانش، گفت: حقانیت و حادثه عاشورا تا ابد ماندگار شده است. اگر واقعیت ها بیان نشود به تعبیر رهبر انقلاب جای جلاد و شهید عوض می شود. لذا حضرت زینب با زبان هنر و شعر، شهر کوفه غرق در شادی را در زمانی کمتر از ۲۰ ثانیه این هنرمند انقلابی با جهاد تبیین جریان کوفه را تغییر داد.

وی تأکید کرد: بیان حقایق دوران دفاع مقدس توسط اهالی هنر بسیار تاثیرگذار است و بعد از دوران دفاع مقدس وظیفه ای سنگین تر از این نداشته باشیم که ارزشها را حفظ کرده، واقعیت ها را جمع آوری و آنها را نشر دهیم.

وی با بیان اینکه بهترین الگوی جهاد تبیین حضرت زینب(س) می باشد، افزود: این تاثیر هنر است و گاهی یک بیت شعر می تواند تاثیر زیادی داشته باشد و جریانی را تغییر دهد لذا مسئولیت هنرمندان بسیار سنگین است.

انتهای پیام




بیان حقایق دوران دفاع مقدس توسط اهالی هنر بسیار تاثیرگذار است

منبع: ایـسنا
? بیان حقایق دوران دفاع مقدس توسط اهالی هنر بسیار تاثیرگذار است