بیانی: پیرزن و پیرمردها از نساجی جام قهرمانی حذفی می‌خواهند

مربی نساجی می‌گوید تمام فکر و ذکر هواداران تیمش قهرمانی در جام حذفی است. شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با فت فتو، درباره حذف استقلال از جام حذفی توسط قائم‌شهری‌ها اظهار کرد: ما می‌دانستیم استقلال تیم بسیار خوب و قابل احترامی است. تنها تیمی است که چهار بازیکن خارجی دارد و از نظر کیفیت بازیکن کم […]

مربی نساجی می‌گوید تمام فکر و ذکر هواداران تیمش قهرمانی در جام حذفی است.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با فت فتو، درباره حذف استقلال از جام حذفی توسط قائم‌شهری‌ها اظهار کرد: ما می‌دانستیم استقلال تیم بسیار خوب و قابل احترامی است. تنها تیمی است که چهار بازیکن خارجی دارد و از نظر کیفیت بازیکن کم و کسر ندارد. شرایط ما هم نرمال است، مثل آن‌ها هزینه نکردیم و یک باشگاه خصوصی داریم. می‌دانستیم استقلالی‌ها می‌آیند که ابتدا گل نخورند و بعد از آن از اشتباهات بازیکنان‌ حریف و شرایط بازی استفاده می‌کنند و گل می‌زنند.

او ادامه داد: استقلال در بیشتر بازی‌ها با حداقل گل پیروز شده است و ما هم آن‌ها را می‌شناختیم. زورمان به این تیم نمی‌رسید اما نقطه قوت‌ آن‌ها را بستیم و می‌دانستیم در این صورت کار استقلالی‌ها به بازی مستقیم می‌رسد. می‌دانستیم اگر اشتباه فردی نداشته باشیم گل نمی‌خوریم چون تمام لایه‌های حرکت تیمی‌ حریف را می‌دانستیم. در طول هفته تمرین کرده بودیم و تاکتیک استقلال را می‌شناختیم. تمام کناره‌هایشان را بسته بودیم اما بالاخره این تیم استقلال است.

مربی نساجی درباره اعتراض استقلالی‌ها نسبت به مصدومیت پی در پی بازیکنان نساجی و وقت تلف کردن این بازیکنان گفت: کریم اسلامی، اکبر صادقی و حسن نجفی پارگی عضله داشتند و تا ظهر همان روز بازی نمی‌دانستیم می‌توانیم صادقی را بازی دهیم یا خیر. هر سه بازیکنی که مصدوم شدند را از زمین بیرون آوردیم . آن‌ها وضعیت خوبی نداشتند. این بازیکنان غیرت خودشان را نشان دادند و اکنون هم پارگی عضله کریم اسلامی تشدید شده است.

او همچنین با بیان این‌که اصلا به دنبال وقت تلف کردن و خراب کردن بازی نیستیم، عنوان کرد: چون اگر می‌خواستیم این کار را انجام دهیم، در زمین خراب ساری بازی می‌کردیم و برایمان مهم نبود. این همه هزینه کردیم که برویم و در زمین خوب فوتبال بازی کنیم و لذت ببریم.

بیانی درباره دیدار نیمه نهایی مقابل مس کرمان گفت: آن‌ها بسیار تیم خوبی هستند اما شرایط ما هم خوب است. البته یکی دو بازیکن آسیب دیده داریم اما روحیه بالایی داریم. شرایط جام حذفی به شکلی است که هر چه جلو تر می‌روید می‌بینید کار سخت تر می‌شود. بازی با مس سخت تر از استقلال است چون تیم ناشناخته تری است. آن‌ها هم دوست دارند که به فینال برسند و این کار را سخت می‌کند.

او اضافه کرد:‌ تمام تمرکزمان را گذاشتیم تا قهرمان شویم و از ابتدا هم برنامه داشتیم که در این بازی‌ها موفق شویم چون این قهرمانی میان بر است و با چند بازی می‌توان به یک جام دست پیدا کرد. من، ساکت الهامی و مسعود شجاعی تجربه خوبی از جام حذفی داریم و این خیلی تاثیرگذار است. تجربه این بازی‌ها را داریم و در کنار هواداران فوق‌العاده‌مان می‌توانیم به نتیجه برسیم. ما دیروز به قائم‌شهر رفته بودیم و دیدیم تمام زندگی‌ هواداران ما نساجی است. پیرزن و پیرمردها می‌گویند جام را برای ما بیاورید و تمام فکر و ذکرشان همین است.

انتهای پیام




بیانی: پیرزن و پیرمردها از نساجی جام قهرمانی حذفی می‌خواهند

منبع: ایــسنا
?بیانی: پیرزن و پیرمردها از نساجی جام قهرمانی حذفی می‌خواهند : اخبار استان کرمان – ورزشی