بوژوویچ: استقلال خوزستان فعلاً آمادگی فیزیکی بازی ۹۰ دقیقه‌ای را ندارد! | اخبار کرمان و شهرستان ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: همانطور که قبلاً گفتم فعلا تیم ما آمادگی فیزیکی برای انجام یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای را ندارد. به گزارش نذیر کرمان، میودراگ بوژوویچ در نشست خبری پس از بازی با گل گهر سیرجان که با پیروزی دو بر صفر گل گهر به پایان رسید، اظهار کرد: به تیم گل […]



سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: همانطور که قبلاً گفتم فعلا تیم ما آمادگی فیزیکی برای انجام یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای را ندارد.

به گزارش نذیر کرمان، میودراگ بوژوویچ در نشست خبری پس از بازی با گل گهر سیرجان که با پیروزی دو بر صفر گل گهر به پایان رسید، اظهار کرد: به تیم گل گهر بابت پیروزی تبریک می‌گویم. بعد از اینکه در نیمه اول ما برتری داشتیم، این پیروزی در نیمه دوم راحت‌تر بدست آمد. 

وی افزود: ما در نیمه اول از گل گهر برتر بودیم بجز ضربات کرنری که گل گهر داشت خطرات چندانی روی دروازه ما ایجاد نکردند. در نیمه دوم بر اثر اشتباهی که داشتیم گل گهر به برتری رسید و بعد از آن شانس‌های دیگری هم داشت. هر چند ما می‌توانستیم بعد از گل اول بازی، اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم بازی را به تساوی یک بر یک بکشانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: همانطور که من قبلاً گفتم تیم ما در حال حاضر آمادگی فیزیکی برای انجام یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای را ندارد. ما در تلاش هستیم ان‌شاءالله سریع‌تر این اتفاق بیفتد.

بوژوویچ گفت: مطمئن باشید که استقلال خوزستان کیفیت واقعی خود را در دو سه هفته آینده بعد از تعطیلات نشان خواهد داد.

انتهای پیام


بوژوویچ: استقلال خوزستان فعلاً آمادگی فیزیکی بازی ۹۰ دقیقه‌ای را ندارد!

منبع: ایـسنا
? بوژوویچ: استقلال خوزستان فعلاً آمادگی فیزیکی بازی ۹۰ دقیقه‌ای را ندارد!