بودجۀ شهرداری کرمان هنوز تصویب نشده است!

فت فتو ـ گروه اقتصاد: در حالی که سه هفته‌ بیش‌تر به پایان سال زمان باقی نمانده است، شورای شهر کرمان هنوز بودجه‌ی سال آینده‌ی شهرداری را تصویب نکرده است.  رئیس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای شهر کرمان روز دوشنبه در این‌باره گفت: «لوایح عوارضی را در همه‌ی ابعادی که مدنظر شهرداری بود، […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد: در حالی که سه هفته‌ بیش‌تر به پایان سال زمان باقی نمانده است، شورای شهر کرمان هنوز بودجه‌ی سال آینده‌ی شهرداری را تصویب نکرده است.

 رئیس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای شهر کرمان روز دوشنبه در این‌باره گفت: «لوایح عوارضی را در همه‌ی ابعادی که مدنظر شهرداری بود، در شورا بررسی کردیم و مصوب و به نهادهای مربوطه ارسال شد».

حسین چناریان افزود: «بخش مربوط به درآمد شهرداری و هزینه‌های جاری در جلساتی بررسی شده است و تلاش داریم تا پایان فرصت باقی‌مانده برنامه‌های مربوط به تملک دارایی و پروژه‌های عمرانی شهرداری را بررسی و با دقت کافی بودجه‌ای مناسب برای سال ۱۴۰۱ تصویب کنیم».

به گزارش خبرنگار فت فتو، وی دوشنبه ۸ اسفندماه در نشست عمومی شورای شهر کرمان در توضیح بیش‌تر در این‌باره اظهار کرد: «مدتی بحث لوایح عوارضی مطرح بود. در سال‌های گذشته بسیاری از عوارضی که شوراها تصویب کردند بعضا مورد ایرادات و حتی اشکال قانونی بوده و گاهی ابطال نیز شده است بنابراین، در سال جاری، تاکید شورا بر این بود که لوایح عوارضی شهرداری با دقت بیش‌تری انجام شود».

وی با بیان اینکه لوایح عوارضی را در همه‌ی ابعادی که مدنظر شهرداری بود در شورا بررسی، مصوب و به نهادهای مربوطه ارسال کردیم، افزود: «بعد از این، لایحه‌ی بودجه‌ی پیشنهادی شهرداری بررسی شد».

چناریان بیان کرد: «چهار جلسه درباره‌ی کلیات بودجه برگزار شد. بخش درآمدی شهرداری جمع‌بندی شده و هزینه‌های جاری نیز در دو جلسه بررسی شده است».

وی ادامه داد: «تا پایان فرصت باقی‌مانده برنامه‌های تملک دارایی و عمرانی شهرداری را بررسی می‌کنیم تا با دقت کافی بودجه‌ای مناسب برای سال ۱۴۰۱ تصویب کنیم».

پیش از این، شهردار کرمان اعلام کرده بود که برای سال آینده، لایحه بودجه‌ی دو هزار و ۳۲۰ میلیارد تومانی را به شورا داده است. بودجه‌ی سال جاری حدود یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است. / الف

 




بودجۀ شهرداری کرمان هنوز تصویب نشده است!

منبع: خبر کرمان
?
بودجۀ شهرداری کرمان هنوز تصویب نشده است!

: اخبار استان کرمان – اقتصادی