به واحدهای نیمه‌تمام طرح ملی مسکن وام تکمیلی اعطا شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت: «در طرح ملی مسکن تمام واحدها اعم از خودمالکی، تعاونی و غیره که به دلیل عدم تمکن مالی نتوانستند واحد‌های خود را تکمیل کنند، وام تکمیلی در اختیارشان قرار گیرد، ضمن آن‌که واحدهایی که اختلافات قضایی و حقوقی دارند باید تفکیک شوند و کارگروه حقوقی مسکن شمال […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان گفت: «در طرح ملی مسکن تمام واحدها اعم از خودمالکی، تعاونی و غیره که به دلیل عدم تمکن مالی نتوانستند واحد‌های خود را تکمیل کنند، وام تکمیلی در اختیارشان قرار گیرد، ضمن آن‌که واحدهایی که اختلافات قضایی و حقوقی دارند باید تفکیک شوند و کارگروه حقوقی مسکن شمال و جنوب، پیشنهاد کارشناسی را در این راستا ارائه دهند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی زینی‌وند ۲۴ اسفند ماه در شورای مسکن استان اظهار کرد: «ساخت و تامین مسکن از شعارهای دولت و رئیس‌جمهوری است که باید پیگیری شوند و بر همین اساس، سازمان‌ها و دستگاه‌ها بر حسب وظایف خودشان باید همکاری کافی را در این زمینه داشته باشند».

وی افزود: «ما اجرای قانون را می‌خواهیم و دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تکالیف خودشان را در تامین آب، برق و مخابرات انجام دهند».

زینی‌وند بر جانمایی مناسب واحدهای طرح جهش ملی مسکن تاکید کرد و گفت: «معاونت عمرانی به عنوان اولویت، رفع پیش روی طرح‌های مسکن را در برنامه دارد».

وی خاطرنشان کرد: «پیمانکاران باید دارای اهلیت و توان کار و دید مسئولیت اجتماعی باشند که پروژه‌ها در اسرع وقت و کامل اجرا شوند». /پ




به واحدهای نیمه‌تمام طرح ملی مسکن وام تکمیلی اعطا شود

منبع: خبر کرمان
?
به واحدهای نیمه‌تمام طرح ملی مسکن وام تکمیلی اعطا شود

: اخبار استان کرمان – اقتصادی