به توصیه‌های ایمنی متصدیان پمپ‌بنزین‌ها در ایام پرتردد نوروز توجه کنید

فت فتو ـ گروه اقتصاد: رئیس صنف جایگاه‌داران کشور پیش‌بینی کرد که میزان مصرف بنزین در ایام نوروز تا حدود ۱۵ درصد افزایش یابد. اسدالله قلیزاده با بیان اینکه تامین و توزیع بنزین ایام نوروز بدون محدودیت انجام می‌شود، افزود: «از مردم درخواست داریم که به توصیه‌های ایمنی و فنی متصدیان و کارکنان پمپ‌بنزین‌ها خصوصا […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد: رئیس صنف جایگاه‌داران کشور پیش‌بینی کرد که میزان مصرف بنزین در ایام نوروز تا حدود ۱۵ درصد افزایش یابد.

اسدالله قلیزاده با بیان اینکه تامین و توزیع بنزین ایام نوروز بدون محدودیت انجام می‌شود، افزود: «از مردم درخواست داریم که به توصیه‌های ایمنی و فنی متصدیان و کارکنان پمپ‌بنزین‌ها خصوصا در ایام پرتردد نوروزی در جایگاه‌ها توجه کنند، هنگام سوخت‌گیری بنزین در اطراف نازل تجمع نکنند، فقط یک نفر برای انجام امور لازم از خودرو پیاده شود و رعایت پروتکل‌ها و سایر امور بهداشتی و حفظ محیط زیست را در اولویت خود قرار دهند».

به گزارش فت فتو به نقل از ایلنا، وی ۲۴ اسفندماه اظهار کرد: «در هفته‌های گذشته، جلسات آمادگی ویژه ایام نوروز، بین مجموعه صنفی جایگاه‌داران و مسئولین شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی برگزار شده و با پیش‌بینی‌های لازم تصمیمات اتخاذ شده است تا هیچ جایگاه فعالی در کشور بدون سوخت نماند و مردم در هر جایگاه سوختی که اراده کنند بتوانند سوختگیری را انجام دهند».

وی از مردم خواست؛ نهایت همکاری را با کارکنان و مسئولین جایگاه‌ها برای تسریع در سوخت‌گیری داشته باشند. / الف

 




به توصیه‌های ایمنی متصدیان پمپ‌بنزین‌ها در ایام پرتردد نوروز توجه کنید

منبع: خبر کرمان
?
به توصیه‌های ایمنی متصدیان پمپ‌بنزین‌ها در ایام پرتردد نوروز توجه کنید

: اخبار استان کرمان – اقتصادی