به المپیک بگویید ما داریم می‌آییم

علی پاکدامن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره اقدامات وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: کیومرث هاشمی یکی از بهترین وزرای ورزش بوده که من دیده ام. اینکه ترتیبی اتخاذ داده شد تا کنار مادران خود در مراسم بدرقه حضور داشته باشیم، فکر درست و تاثیرگذاری بود. وی افزود: در این مدت دو […]



علی پاکدامن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره اقدامات وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: کیومرث هاشمی یکی از بهترین وزرای ورزش بوده که من دیده ام. اینکه ترتیبی اتخاذ داده شد تا کنار مادران خود در مراسم بدرقه حضور داشته باشیم، فکر درست و تاثیرگذاری بود.

وی افزود: در این مدت دو مراسم تجلیل داشتیم و بازدید وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات هم باعث ایجاد انگیزه بین المپین‌های شمشیربازی شد که جای قدردانی دارد.

قهرمان شمشیربازی درباره شرایط آمادگی خود تصریح کرد: تمام توانم را به کار میگیریم تا نماینده شایسته‌ای برای شمشیربازی ایران در المپیک باشم. هر روز تمرین کردم و مطمئن هستم برای روز مسابقه صددرصد آماده هستم.

المپین شمشیربازی درباره بهترین رقیبان در المپیک گفت: هر ورزشکار بزرگی که میشناسید و یا اسمش را شنیدید در المپیک حضور دارد. مگر می‌شود ورزشکاری با سطح فنی پایین در این رویداد بزرگ حضور داشته باشد؟ من برای تمام رقیبان احترام قائلم و میدانم هر بازی حکم یک فینال را دارد.

وی افزود: حتی یک دقیقه را هم برای تمرین و آنالیز رقیبان از دست ندادیم، چون یک لحظه غفلت می‌تواند یک عمر پشیمانی به همراه داشته باشد. من آنقدر تلاش می‌کنم که شرمنده وجدان خودم نباشم و برای شادی دل مردم هرکاری که بتوانم، انجام میدهم.

پاکدامن درخصوص شانس کسب مدال خاطرنشان کرد: المپین‌های شمشیربازی را دعا کنید تا سرباز خوبی برای کشورمان باشیم. ما آماده هستیم، به المپیک بگویید ما داریم می‌آییم.

انتهای پیام/


به المپیک بگویید ما داریم می‌آییم

منبع: بــرنا
? به المپیک بگویید ما داریم می‌آییم