بهره برداری از یک پروژه راهداری در بخش اسماعیلی جیرفت و کاهش حوادث رانندگی

فت فتو/کرمان یک پروژه راهداری در بخش اسماعیلی جیرفت با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد و زیر بار ترافیکی قرار گرفت . “مجتبی محمودی” معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان چهارم آبان ماه در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح گفت: به مناسبت سالروز  […]

فت فتو/کرمان یک پروژه راهداری در بخش اسماعیلی جیرفت با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد و زیر بار ترافیکی قرار گرفت .

“مجتبی محمودی” معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان چهارم آبان ماه در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح گفت: به مناسبت سالروز  تاسیس سازمان راهداری وحمل و نقل  کشور و همچنین با هدف ایجاد بستر تردد ایمن و راه دسترسی مناسب برای روستای حسین آباد دهدار این پل با ۱۱ دهانه باکسی ۲ در ۲.۵ متر، به طول کلی ۲۷ متر و سطح خاکریزی و آسفالت ۲۰۰۰ متر مربع احداث شده است.

وی هزینه احداث این پل را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پل با اعتباری بالغ بر  ۴۰ میلیارد ریال و  توسط معاونت راهداری جنوب کرمان احداث و زیر بار ترافیکی قرار گرفت .

محمودی از رفع مشکل ترد اهالی روستای حسین آباد دهدار که قبلا از بستر رودخانه وارد روستا می شدند خبر داد و گفت: با توجه به بسترسازی مناسب در این محل و بالا رفتن سرعت خودروها و وسائل نقلیه بایستی اهالی و رانندگان جوانب احتیاط را برای ورود به جاده اصلی رعایت و با سرعت قانونی رانندگی کنند.

وی از بهره مندی بیش از ۱۰۰۰ خانوار حسین آباد دهدار از این پروژه راهداری خبر داد.

انتهای پیام




بهره برداری از یک پروژه راهداری در بخش اسماعیلی جیرفت و کاهش حوادث رانندگی

منبع:ایـسنا
? بهره برداری از یک پروژه راهداری در بخش اسماعیلی جیرفت و کاهش حوادث رانندگی