بهره‌مندی ۴ هزار مددجو از یارانه پرستاری

معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان گفت: در استان کرمان بیش از ۴ هزار مددجو تحت حمایت بهزیستی از یارانه پرستاری بهره‌مند هستند. احمد شفیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبر «نذیر کرمان» ضمن اشاره به حمایت سازمان بهزیستی از خانواده‌هایی که دارای فرزندان معلول هستند، بیان کرد: یکی از رسالت‌های سازمان بهزیستی کشور کاهش […]



معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان گفت: در استان کرمان بیش از ۴ هزار مددجو تحت حمایت بهزیستی از یارانه پرستاری بهره‌مند هستند.

احمد شفیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبر «نذیر کرمان» ضمن اشاره به حمایت سازمان بهزیستی از خانواده‌هایی که دارای فرزندان معلول هستند، بیان کرد: یکی از رسالت‌های سازمان بهزیستی کشور کاهش دغدغه‌های خانواده‌های دارای فرد معلول و بخشیدن آرامش به آنان است.

وی ادامه داد: در استان کرمان بیش از ۴ هزار مددجو تحت حمایت بهزیستی از یارانه پرستاری بهره‌مند هستند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان توضیح داد: یارانه پرستاری به حساب مددجو وارد می‌شود حال برخی از خانواده‌ها، خود اولیا از فرزندشان پرستاری می‌کنند و از مقدار پول استفاده می‌کنند اما برخی دیگر نیز پرستار می‌گیرند و با مقدار یارانه گرفته شده و هزینه‌ای که خودشان می‌پردازند، از فرزندشان مراقبت می‌کنند.

شفیعی با اشاره به این‌که میزان مبلغ یارانه پرستاری برای همه افراد یکسان است، عنوان کرد: از آن‌جا که اعتبارات دولت محدود است، دهک‌های خاصی را جدا و اولویت به آن‌ها داده شده است بنابراین مبلغ یارانه پرستاری به دهک یک تا سه، افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که حالت بسترگرا داشته باشند، تعلق می‌گیرد.

انتهای خبر/ پسند
 
 
 
 
 


بهره‌مندی ۴ هزار مددجو از یارانه پرستاری

منبع:آرمـان
? بهره‌مندی ۴ هزار مددجو از یارانه پرستاری