بهره‌مندی ۳۸۲ هزار نفر از خدمات داوطلبانه هلال احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارائه خدمات معاونت داوطلبان به ۳۸۲ هزار و ۷۹۳ نفر از نیازمندان و افراد کم برخوردار در شش ماهه اول سال جاری خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارائه خدمات معاونت داوطلبان به ۳۸۲ هزار و ۷۹۳ نفر از نیازمندان و افراد کم برخوردار در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همراهی و حمایت‌های خیرین داوطلب با این جمعیت اظهار داشت: معاونت داوطلبان این جمعیت طی شش ماه نخست سال جاری به ۳۸۲ هزار و ۷۹۳ نفر از نیازمندان و افراد کم برخوردار ارائه خدمات داشتند.

وی با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری در قالب ۲۰ کاروان سلامت در مناطق کم برخوردار به بیماران و نیازمندان خدمات بهداشتی و درمانی به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان ارائه شده است، افزود: ۲ هزار و ۵۰۵ نفر از خدمات مختلف این کاروان های سلامت و درمانی در سراسر استان بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اهدای ۲ هزار و ۴۳۵ واحد خون توسط داوطلبان این جمعیت، بیان کرد: ۹ هزار و ۹۳۶ نفر در قالب طرح هلال رحمت و با توزیع ۲ هزار و ۲۲۱ سبد معیشتی و ۲۸ سفره افطاری بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اجرای ۵۳۱ فعالیت داوطلبی در سراسر شعب جمعیت هلال احمر استان کرمان، افزود: ۴۴ هزار نفر نیز از خدمات ایستگاه‌های سلامت در برنامه و مناسبت‌های مختلف بهره‌مند شدند.

فلاح با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده توسط معاونت داوطلبان این جمعیت، بیان کرد: همچنین در ایام محرم و صفر ۳۰۳ هزار و ۶۲ نفر از خدمات مختلف معاونت داوطلبان بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به بهره‌مندی ۲۲ هزار و ۶۹۹ نفر از سایر خدمات داوطلبان هلال احمر، افزود: ۲ هزار و ۳۰ نفر از اعضای داوطلب خانه‌های هلال استان در دوره‌های آموزشی امداد و کمک های اولیه، پایه داوطلبی و غیره شرکت کردند.

انتهای پیام/۵۱۱/




بهره‌مندی ۳۸۲ هزار نفر از خدمات داوطلبانه هلال احمر کرمان

منبع: تسنــیم
? بهره‌مندی ۳۸۲ هزار نفر از خدمات داوطلبانه هلال احمر کرمان