بهره‌برداری از ۸۲ طرح عمرانی، بهداشتی و ورزشیِ شهرستان فهرج در هفته دولت | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان  فرماندار فهرج گفت: به مناسبت هفته دولت ۸۲ طرح عمرانی، بهداشتی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۰۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. حسین سعیدنیا پنجم شهریورماه ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: افتتاح چهار زمین ورزشی، سالن تیراندازی، واگذاری ۷۰ منزل مسکونی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهره‌برداری از […]



نذیر کرمان/کرمان  فرماندار فهرج گفت: به مناسبت هفته دولت ۸۲ طرح عمرانی، بهداشتی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۰۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین سعیدنیا پنجم شهریورماه ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: افتتاح چهار زمین ورزشی، سالن تیراندازی، واگذاری ۷۰ منزل مسکونی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهره‌برداری از ساختمان هلال احمر و مدیریت برق شهرستان، افتتاح دو طرح بسته‌بندی خرما و یک سردخانه، افتتاح یک خانه بوم‌گردی، بهره‌برداری از چهار کیلومتر راه آسفالته محور شورگز_ فهرج، بهره‌برداری از چاه آشامیدنی اسدآباد انگوری‌ و حسین آباد علم خان، بهره‌برداری از یک کارخانه آسفالت، برق رسانی به روستاها و بهره‌برداری از ۱۹ ترانس برق، بهره‌برداری از دو دکل مخابراتی برای آنتن دهی مناسب و اینترنت، بهره‌برداری روکش آسفالت چهار راه روستایی از مهمترین طرح‌هایی هستند که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

به گفته فرماندار فهرج، از دهه فجر گذشته تاکنون ۸۹ هزار متر آسفالت در روستاها و ۹۰۰۰ آسفالت در شهر فهرج صورت گرفته است.

وی بیان کرد: عملیات تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد به زودی آغاز می‌شود.

سعیدنیا گفت: عملیات احداث پل فهرج به پایان رسیده و تنها جزئی از آن باقی مانده و باید چهار کیلومتر تا پل فهرج آسفالت شود.

فرماندار فهرج در پایان بیان کرد: طی ۱۰۰۰ روز خدمت دولت شهید رئیسی در فهرج، ۲۹۵ طرح با اعتبار ۱۵۵۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام


بهره‌برداری از ۸۲ طرح عمرانی، بهداشتی و ورزشیِ شهرستان فهرج در هفته دولت

منبع: ایـسنا
? بهره‌برداری از ۸۲ طرح عمرانی، بهداشتی و ورزشیِ شهرستان فهرج در هفته دولت