بهره‌برداری از چهار پروژه آبرسانی در جنوب استان کرمان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: دو طرح تامین آب شهر کهنوج و روستای کوتک با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال و دو پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان منوجان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید. علیرضا عبدیان امروز هفتم شهریور ماه در آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: دو طرح تامین آب شهر کهنوج و روستای کوتک با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال و دو پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان منوجان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

علیرضا عبدیان امروز هفتم شهریور ماه در آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی در شهرستان کهنوج اظهار کرد: تامین آب شرب یکی از وظایف ذاتی آب و فاضلاب است که با حفر و تجهیز  دو حلقه چاه در کهنوج  این امر مهم تحقق یافت.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ظرفیت تولید آب شرب سالم در این شهر ۳۳ لیتر افزایش یافت، عنوان کرد: عملیات حفاری این دو حلقه چاه تا عمق ۱۵۰ متر انجام شد و اعتبار ۵۷ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی و داخلی شرکت آب و فاضلاب برای آن هزینه شده است. 

همچنین عبدیان در حاشیه افتتاح طرح تامین آب روستای کوتک با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه ۲۰۰۰ نفر از مشترکان روستاهای کوتک بالا، کوتک وسط و کوتک پایین از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند، گفت: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۱۵۰ متر با آبدهی ۳۰ لیتر بر ثانیه، اجرای خط انتقال آب به طول ۲۷۰۰ متر لوله سایز ۲۰۰ میلیمتر پلی اتیلن و ۷۰۰ متر خط برق است که برای راه‌اندازی آن ۷۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی شرکت آب و فاضلاب استان هزینه شده است.

به گزارش نذیر کرمان، مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان همچنین با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از دو پروژه آبرسانی در شهرستان منوجان عنوان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گفته عبدیان، این پروژه‌ها شامل حفر و تجهیز  دو حلقه چاه، اجرای خطوط برق، تکمیل و اتصال خطوط انتقال و اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه توزیع روستایی است.

وی تصریح کرد: آبرسانی به مجتمع‌های طالقان و چاه آموزی، با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰۰ خانوار  در هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان منوجان، فرمانده سپاه شهرستان و اعضای شورای اداری به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام


بهره‌برداری از چهار پروژه آبرسانی در جنوب استان کرمان

منبع: ایـسنا
? بهره‌برداری از چهار پروژه آبرسانی در جنوب استان کرمان