بهره‌برداری از فیبرنوری روستایی به طول ۹۰ کیلومتر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از بهره‌برداری مسیر فیبرنوری شهر جیرفت به روستای دولت آباد، اسفندقه و آب‌شور به طول ۹۰ کیلومتر خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، حسین ساجدی مدیرکل ارتباطات این استان با اشاره […]



مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از بهره‌برداری مسیر فیبرنوری شهر جیرفت به روستای دولت آباد، اسفندقه و آب‌شور به طول ۹۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، حسین ساجدی مدیرکل ارتباطات این استان با اشاره به این پروژه مهم ارتباطی گفت: با زیر بار رفتن این خط سه مرکز تلفن، هفت سایت همراه اول و سه سایت ایرانسل به شبکه ملی متصل خواهند شد و  اهالی ۱۰۳ روستا در شهرستان جیرفت طعم شیرین فناوری را خواهند چشید.

ساجدی ادامه داد : اجرای این پروژه مهم با توجه به سختی مسیر از پروژه‌های شاخص حوزه ارتباطات استان در دولت سیزدهم است که با اعتبار وزارت ارتباطات و توسط شرکت مخابرات استان کرمان انجام شد.

وی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده ، بر خدمت‌رسانی در مناطق محروم تاکید و بیان کرد: رونق اشتغال، کسب و کارهای مجازی، بهداشت، کشاورزی و… را منوط به بهره‌گیری از اینترنت با کیفیت دانست و اظهار امیدواری کرد تا تمام روستاهای استان از این نعمت برخوردار شوند.

انتهای خبر/ پسند


بهره‌برداری از فیبرنوری روستایی به طول ۹۰ کیلومتر

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? بهره‌برداری از فیبرنوری روستایی به طول ۹۰ کیلومتر