بسیجیان با دلسوزی خدمت‌رسان و یاریگر مردم هستند

امام جمعه شهرستان کوهبنان گفت: هر جا مشکلی بوده بسیجیان در صحنه حاضر بودند، با دلسوزی خدمت‌رسان و یاری‌گر مردم بودند. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد. امام جمعه جیرفت: بسیج به عنوان فرهنگ نجات‌بخش از ظلم و ستم است […]

امام جمعه شهرستان کوهبنان گفت: هر جا مشکلی بوده بسیجیان در صحنه حاضر بودند، با دلسوزی خدمت‌رسان و یاری‌گر مردم بودند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

امام جمعه جیرفت: بسیج به عنوان فرهنگ نجات‌بخش از ظلم و ستم است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت گفت: خداوند تبارک و تعالی ناظر بر همه احوال ما است و بایستی در زندگی صراط مستقیم را پیش بگیریم.
امام جمعه جیرفت افزود: بسیج شجره طیبه است و ما در انقلاب اسلامی شاهد فتح و پیشرفت‌های علمی، صنعتی و عمرانی هستیم.خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: بسیج لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق است و همه ما به بسیجیان افتخار می‌کنیم.
وی عنوان کرد: بسیج به عنوان فرهنگ نجات بخش از ظلم و ستم است که برای همه مردم قابل احترام ویژه است.
حجت الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: بسیجیان دارای راسخ‌ترین ایمان‌ها هستند که بالاترین این‌ها محبوبیت نزد خداوند است.
وی افزود: بسیجیان اصلی‌ترین جریان هستند و بعنوان یک دشمن شناس قهار در جامعه ایفای نقش می‌کنند.

امام جمعه کوهبنان: بسیج خدمت‌رسان و یاری‌گر است

حجت‌الاسلام حسن ایزدی گفت: در آستانه سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) به روایت ۷۵ روز پس از رحلت شهادت‌گونه پیامبر اکرم (ص) قرار داریم در حالی که با استناد به منویات مقام معظم رهبری باید دهه فاطمیه را با شکوه و عاشورایی برگزار کنیم.

امام جمعه کوهبنان گفت: پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) است که با آینده‌نگری این نهاد مقدس تاسیس شد.

امام جمعه کوهبنان افزود: هر جا مشکلی بوده بسیجیان در صحنه حاضر بودند و با دلسوزی خدمت رسان و یاری‌گر مردم بودند در سیل و زلزله شاهد خدمات ارزنده این عزیزان هستیم کسانی که زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) هستند.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: هئیت امنای مساجد، تکایا و اماکن مذهبی در برگزاری برنامه‌ها و مراسم مذهبی رعایت حال همسایه‌ها را داشته باشند تا زمینه نارضایتی آنان را رقم نزنند.
وی ابراز کرد: فلسطینی‌ها سالیان سال با دست خالی و با سنگ در برابر دشمنان ایستادند و امروز با موشک در برابر رژیم غاصب ایستادگی می‌کنند به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل در جریان اخیر ضربه فنی شد.

امام جمعه شهربابک: الان در دنیا یهودی هراسی راه افتاده است

حجت‌الاسلام حسین انصاری امام جمعه شهربابک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان گفت: بر اساس خطبه ۸۶ نهج‌البلاغه بهترین بنده خدا کسی است که خدا او را بر نفسش یاری کند، انسانی که محبوب باشد همیشه دلش محزون است که نکند عاقبت بخیر نشود، ترسی از آخرت دارد که نکند نتواند جوابگوی اعمالش باشد.

وی با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: آیه آخر سوره فتح به ویژگی رزمندگان بسیجی اشاره می‌کند که برخورد با شدت در برابر کفار، مهربانی و عطوفت با یکدیگر، معیت با پیغمبر، رکوع و سجده از ویژگی‌های آنان است.امام جمعه شهربابک با بیان اینکه خداوند به بسیجیان با دو شرط ایمان و عمل صالح وعده می‌دهد، افزود: عبادت رزمندگان بسیجی از روی عادت نیست بلکه به خاطر طلب رحمت و فضل الهی است و همچنین چهره معنوی آنها، انسان را به یاد خدا می‌اندازد.

امام جمعه شهربابک بیان کرد: در خطبه دو نهج البلاغه امیرالمومنین (ع) بزرگ حامی دین، بزرگ بسیجی تاریخ درباره تقوا می‌فرمایند: محبوب‌ترین بنده خدا کسی است که خوف و اندوه داشته باشد، کارهای بعید را برای خودش نزدیک کند از جمله اینکه قیامت را به خودش نزدیک بداند، کارهای سخت بر او آسان شده و هر جا می‌نگرد بصیرت دارد و خدا را زیاد یاد می‌کند.

حجت‌الاسلام انصاری یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ ما باید ایران قوی داشته باشیم که یکی از وجه‌های قدرت، قدرت علمی است و علم به موشک، ماهواره، صنایع پزشکی،صنایع غذایی از جمله این اقتدار است.
وی گفت: آنهایی که مسلمان‌کشی و اسلام‌هراسی رواج دادند می‌بینند که الان در دنیا به جای اسلام هراسی، یهودی هراسی و آوارگی راه افتاده، ۵۰۰ هزار یهودی صهیونیست آواره شدند، ۱۵۰ هزار نیروی کار از مرزهای نزدیک غزه فرار کردند.

خطیب جمعه شهرستان شهربابک در پایان خاطرنشان کرد: ما در گذشته از صهیونیست‌ها کشته و آواره نداشتیم اما الان دارد به سرشان می‌آید، این‌ها بدون آمریکا ۳ روز هم دوام نمی‌آورند.

در حال تکمیل…..




بسیجیان با دلسوزی خدمت‌رسان و یاریگر مردم هستند

منبع:آرمـان
? بسیجیان با دلسوزی خدمت‌رسان و یاریگر مردم هستند