بستر برگزاری انتخابات پرشور در رفسنجان فراهم است

کرمان- فرماندار رفسنجان گفت: هم اکنون رقابت نامزدها زیاد و شور انتخاباتی بین هواداران آنها در رفسنجان چشمگیر و بستر برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم شده است. حسین رضایی در گفتگو با نذیر کرمان در خصوص آمادگی شهرستان رفسنجان در آستانه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: به حمدالله برنامه‌ریزی‌ها به […]



کرمان- فرماندار رفسنجان گفت: هم اکنون رقابت نامزدها زیاد و شور انتخاباتی بین هواداران آنها در رفسنجان چشمگیر و بستر برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم شده است.

حسین رضایی در گفتگو با نذیر کرمان در خصوص آمادگی شهرستان رفسنجان در آستانه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: به حمدالله برنامه‌ریزی‌ها به طور کامل انجام و تمامی مباحث دور قبل سنجیده شده و همه چیز در آمادگی کامل است.

وی افزود: تعداد ۲۱۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان رفسنجان در نظر گرفته شده است.

رضایی بیان کرد: از این تعداد ۱۵ شعبه در بخش نوق، ۱۱ شعبه در بخش فردوس و ۱۷ شعبه در بخش کشکوئیه است.

فرماندار شهرستان رفسنجان اظهار کرد: شعب اخذ رأی شهرستان رفسنجان شامل؛ ۴۷ شعبه سیار و ۱۶۴ شعبه ثابت است.

رضایی یادآور شد: خوشبختانه در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳، شاهد مشارکت خوب مردم شهرستان رفسنجان بوده‌ایم.

وی افزود: جمعه گذشته در شهرستان رفسنجان قریب ۱۱۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که این آمار مشارکت نزدیک به ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

فرماندار شهرستان رفسنجان تصریح کرد: هم اکنون رقابت نامزدها زیاد و شور انتخاباتی بین هواداران آنها چشمگیر است، از این رو بستر برای برگزاری یک انتخابات پرشور مهیا شده است.

رضایی یادآور شد: حدود ۵۰۰۰ نفر شامل اعضای هیئت اجرایی، هیئت نظارت، نیروهای نظامی و غیرنظامی و غیره، در امر برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رفسنجان مشارکت می‌کنند.

وی بیان کرد: با آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان و رصد همه ابعاد، امیدوارم روز جمعه ۱۵ تیرماه شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

فرماندار شهرستان رفسنجان تاکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات و گزینش فرد اصلح در پیشرفت، آینده، امنیت و سایر ابعاد کشور بسیار تأثیرگذار است، بنابراین مردم نباید حضور خود را دست کم بگیرند.

رضایی در پایان گفت: امیدوارم در روز جمعه ۱۵ تیر ماه، مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی، لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم رهبری بنشاند.

کد خبر ۶۱۵۵۴۱۹


بستر برگزاری انتخابات پرشور در رفسنجان فراهم است

منبع: مــهر
? بستر برگزاری انتخابات پرشور در رفسنجان فراهم است