برگزیدگان جشنواره ورزش های بومی محلی افراد دارای معلولیت استان کرمان معرفی شدند

جشنواره ورزش های بومی محلی افراد دارای معلولیت استان کرمان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان جشنواره ورزش های بومی محلی افراد دارای معلولیت استان کرمان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. در مراسم اختتامیه این […]


جشنواره ورزش های بومی محلی افراد دارای معلولیت استان کرمان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان جشنواره ورزش های بومی محلی افراد دارای معلولیت استان کرمان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ، علی رمضانی معاون پشتیبانی بهزیستی استان کرمان ، وحید محمدی رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمان و جمعی از ورزشکاران در مجموعه ورزشی پردیسان برگزار شد ۶ برگزیده اول این مسابقات از بین ۵۰ ورزشکارکه در ۶ رشته ورزشی دال پلان ، کلاس کلاس ، دوز فیزیکی ، دوز روی میز ، مچ اندازی و هفت سنگ مسابقه میدادند انتخاب و و جوایز خود را از مسئوین دریافت کردند.
شایان ذکر است منتخبین مرحله استانی این مسابقات در مسابقات کشوری که در مهر ماه سال‌جاری در شهرستان بابلسر برگزار خواهد شد حضور خواهند یافت .
گفتنی است این مسابقات طی سه مرحله شهرستانی منطقه ای و استانی و با حضور ده ها ورزشکار دارای معلولیت در استان کرمان برگزار شد .


برگزیدگان جشنواره ورزش های بومی محلی افراد دارای معلولیت استان کرمان معرفی شدند

منبع:یـزدان کـرمان
? برگزیدگان جشنواره ورزش های بومی محلی افراد دارای معلولیت استان کرمان معرفی شدند