برگزیده طرح ترویج کتابخوانی روستایی جنوب کرمان معرفی شد

رسول سالاری از روستای اسماعیلیه جیرفت به‌عنوان برگزیده طرح ساخت و تجهیز کتابخانه روستایی جنوب کرمان انتخاب شد. به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امروز ۳۰ آذرماه، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه رسول سالاری […]

رسول سالاری از روستای اسماعیلیه جیرفت به‌عنوان برگزیده طرح ساخت و تجهیز کتابخانه روستایی جنوب کرمان انتخاب شد.

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امروز ۳۰ آذرماه، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه رسول سالاری از روستای اسماعیلیه جیرفت به عنوان برگزیده طرح ساخت و تجهیز کتابخانه روستایی انتخاب شد، گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی به‌ منظور پشتیبانی از برنامه‌ها و اقدامات انجام‌شده و طرح‌های ابتکاری در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی، فراخوان حمایت از طرح‌های برگزیده روستاییان برای ترویج کتاب و کتاب خوانی منتشر کرد.

وی تصریح کرد: در این طرح، طرح‌های در حال اجرا یا اجرا شده در سال گذشته مرتبط با کتاب‌خوانی توسط افراد یا تشکل‌ها و انجمن‌های مردمی در روستاها و مناطق عشایری، به دبیرخانه طرح ارسال و توسط صاحبنظران حوزه کتاب و کتابخوانی داوری شدند.

اسحاقی هدف از اجرای این طرح را حمایت از برنامه‌های ترویج کتابخوانی، دانست و اظهار داشت: همچنین ایجاد زمینه‌های لازم برای حمایت از طرح‌های ابتکاری در حوزه کتاب‌خوانی، ارتقای حس همبستگی و همکاری در میان روستاییان، بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی روستا، ایجاد زمینه‌های لازم برای توسعه همه جانبه روستاها و ‌غیره از اهداف این طرح است.

وی گفت: در این طرح به پنج نفر از افراد و گروه‌هایی که در مناطق روستایی و عشایری فعالیت ترویج کتاب‌خوانی دارند متناسب با منطقه جغرافیایی هزینه‌های اجرای طرحشان جایزه نقدی تا سقف ۵۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام




برگزیده طرح ترویج کتابخوانی روستایی جنوب کرمان معرفی شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برگزیده طرح ترویج کتابخوانی روستایی جنوب کرمان معرفی شد