برگزاری یازدهمین جلسه کارگروه اشتغال در راور | اخبار استان کرمان

فرماندار راور گفت: یازدهمین جلسه کارگروه اشتغال با محوریت اشتغال و کاهش نرخ باروری در سالن شهید جعفری راور برگزار شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری راور، رضا عباسی گفت: اشتغال پایدار با جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع تولید از اهداف بلند مدت کارگروه اشتغال […]




فرماندار راور گفت: یازدهمین جلسه کارگروه اشتغال با محوریت اشتغال و کاهش نرخ باروری در سالن شهید جعفری راور برگزار شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری راور، رضا عباسی گفت: اشتغال پایدار با جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع تولید از اهداف بلند مدت کارگروه اشتغال است و ایجاد فرصت‌های شغلی متناسب با ظرفیت‌های شهرستان را به خوبی ارزیابی کردیم.

فرماندار راور گفت: اگر هر کدام از ما وظیفه خودمان را انجام دهیم می‌توانیم اشتغال بیش‌تری ایجاد کنیم، زمینه و شرایط را فراهم کنیم‌ تا تولید افزایش پیدا کند و با این‌ کار فضای کسب و کار را بهبود بخشیم.

وی در ادامه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران جامعه کسب و کار خواست تا با همکاری و تعامل سازنده زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال را فراهم کنند تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای متقاضیان کار نرخ بیکاری کاهش یابد.

انتهای خبر/ کمساری 


برگزاری یازدهمین جلسه کارگروه اشتغال در راور

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برگزاری یازدهمین جلسه کارگروه اشتغال در راور