برگزاری همایش «نفس برای نفس» در بردسیر | اخبار استان کرمان

رئیس مرکز بهداشت بردسیر گفت: در راستای جوانی جمعیت و حفظ جنین، همایش «نفس برای یک نفس» در بردسیر برگزار شد. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حبیب‌الله برهانی در حاشیه همایش «نفس برای یک نفس» گفت: در راستای نجات جان جنین، امسال مرکز نفس در ساختمان مرکز اورژانس قدیم بردسیر راه‌اندازی […]




رئیس مرکز بهداشت بردسیر گفت: در راستای جوانی جمعیت و حفظ جنین، همایش «نفس برای یک نفس» در بردسیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حبیب‌الله برهانی در حاشیه همایش «نفس برای یک نفس» گفت: در راستای نجات جان جنین، امسال مرکز نفس در ساختمان مرکز اورژانس قدیم بردسیر راه‌اندازی شد.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی مرکز نفس، کمک به مادران بارداری است که تفکر سقط جنین را دارند و همکاران ما در سیستم سلامت، از لحاظ مراقبت جسمی و روانی و در صورت نیاز از نظر مادی با کمک خیرین، تا تولد فرزند در کنار این مادران خواهند بود.

خلجی مدیر موسسه ستارگان درخشان عقیله قم نیز در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش نجات جان جنین‌های در معرض سقط از طرف والدین است.

وی سقط جنین را کاری دارای عقوبت دانست و یادآور شد: سقط جنین ناخواسته، علاوه بر خطرات جسمی و روحی که برای مادر دارد یک کفران نعمت است و قطعاً عواقب دنیایی و آخرتی دارد.

انتهای خبر/شاه‌حیدری‌پور


برگزاری همایش «نفس برای نفس» در بردسیر

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برگزاری همایش «نفس برای نفس» در بردسیر