برگزاری مسابقات دو و میدانی به مناسبت دهه فجر
بم (نذیر کرمان) – معاون پرورشی و تربیتبدنی آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: به مناسبت ایام پربرکت دهه فجر، مسابقات دو و میدانی مقطع متوسطه اول پسران برگزار شد. عباس محمدیتبار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان کرد: مسابقات دو و میدانی مقطع متوسطه اول پسران با حضور ۲۰۰ دانشآموز در محل پیست […]
بم (نذیر کرمان) – معاون پرورشی و تربیتبدنی آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: به مناسبت ایام پربرکت دهه فجر، مسابقات دو و میدانی مقطع متوسطه اول پسران برگزار شد.
عباس محمدیتبار ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان کرد: مسابقات دو و میدانی مقطع متوسطه اول پسران با حضور ۲۰۰ دانشآموز در محل پیست دو و میدانی ورزشگاه فجر این شهرستان برگزار شد.
محمدیتبار ضمن قدردانی از زحمات کارشناسی تربیتبدنی و عوامل اجرایی، اسامی نفرات برتر را به شرح ذیل اعلام کرد:
ماده ۱۰۰ متر:
مقام اول، علی سرحدی، مدرسه علامه حلی – مقام دوم، امیرحسین مهاجرانی، مدرسه شاهد – مقام سوم، محمدباقرشعبانی، مدرسه باقرالعلوم
ماده ۲۰۰ متر:
مقام اول، محمدرضا عباسی، مدرسه سیدجمالالدین اسدآبادی – مقام دوم، امیرحسین آبسالان، مدرسه شاهد – مقام سوم، علی غضنفرآبادی، مدرسه علامه حلی
ماده ۴۰۰ متر:
مقام اول، کیومرث علیزاده، مدرسه علامه حلی – مقام دوم، محمدامین علیزاده، مدرسه شهدا – مقام سوم، محمدصالح شعبانی، مدرسه باقرالعلوم
ماده ۸۰۰ متر:
مقام اول، طاها رستم آبادی، مدرسه علامه حلی – مقام دوم، کیان پورطاهری، مدرسه حجت – مقام سوم، مهدی مومنآبادی، مدرسه شاهد
ماده ۱۵۰۰ متر:
مقام اول، میرمحمد نظریفر، مدرسه علامه حلی – مقام دوم، عباس کشاورزی، مدرسه سعدی – مقام سوم، مجتبی رمضانزاده، مدرسه باقرالعوم
ماده پرش طول:
مقام اول، حسام فرامرزی، مدرسه افق – مقام دوم، کیومرث علیزاده، مدرسه علامه حلی – مقام سوم، امیرحسین آبسلان، مدرسه شاهد
ماده پرتاب وزنه:
مقام اول، امیرمحمد زیدآبادی، مدرسه شهدا – مقام دوم،حسام فرامرزی، مدرسه افق – مقام سوم، احد غلامی، مدرسه افق
ماده پرتاب دیسک:
مقام اول، احد غلامی، مدرسه افق – مقام دوم، امیرعلی صابری، مدرسه افق – مقام سوم، ایلیا عطاران، مدرسه شاهد
دانشآموز خبرنگار: مهرشاد رستمپور
برگزاری مسابقات دو و میدانی به مناسبت دهه فجر
منبع: پــانا
? برگزاری مسابقات دو و میدانی به مناسبت دهه فجر
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰